بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

شیرینی بازدهی در انتظار سهامداران صبور

شرایط تورمی بازار و روند افزایشی قیمت کالا‌ها و محصولات، تقریباً تمام سهم‌های بازار در یک دوره حداقل ۶ ماهه تا ۲ ساله، پتانسیل رشد خواهند داشت.
کد خبر : ۲۰۰۵۸۹

شیرینی بازدهی در انتظار سهامداران صبور

به گزارش بورس نیوز، اگرچه بازار سرمایه در ماه‌های قبل به رشدهای عجیب و پرش‌های روزانه چند هزار واحدی شاخص کل عادت کرده بود؛ اما مدتی است که در محدوده ۳۰۱ تا ۳۰۵ هزار واحد مرتباً درجا می‌زند و نوسان سهم‌ها جذابیت چندانی برای سرمایه‌گذاران ندارد.

سعید درخشانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار سرمایه و پیش‌بینی روند آتی بیان کرد: سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در بازار سرمایه چندان منطقی نیست و بهتر است سهامداران، سرمایه‌گذاری میان‌مدت و بلندمدت را جایگزین استراتژی نوسان‌گیری‌های کوتاه‌مدت کنند.

وی افزود: مهم‌ترین اتفاق این روزها، اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بوده که هیچ تأثیری در بازار سرمایه ندارد و اتفاقاً حذف احتمالی یارانه‌ها ازجمله حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و حذف یارانه سوخت و... می‌تواند اثر مثبتی بر بازار سرمایه داشته باشد. بنابراین سهمیه‌بندی بنزین، رویداد نگران‌کننده‌ای برای سهامداران نخواهد بود.

این فعال بازار سرمایه در توصیه به سهامداران گفت: سهامداران بهتر است با تکیه‌بر تحلیل سهم‌ها و بررسی صورت‌های مالی شرکت‌ها و بدون هیچ‌گونه شتاب‌زدگی اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به شرایط تورمی بازار و روند افزایشی قیمت کالاها و محصولات، تقریباً تمام سهم‌های بازار در یک دوره حداقل ۶ ماهه تا ۲ ساله، پتانسیل رشد خواهند داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

وزنه سنگین مثبت‌ها در گزارش‌های ۹ ماهه

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

وزنه سنگین مثبت‌ها در گزارش‌های ۹ ماهه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
فعلا که بانک پارسیان با بخشنامه جدید بانک مرکزی ما را بیچاره کرد
موسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
آقا نوسان گیری کوتاه مدت مگر چه عیبی دارد؟ این توصیه های شما را در هیچ کشوری نمی کنند. در آنجاها نه سطحی برای افت و خیز قیمتهاست و نه کسی می گوید نوسان گیری نکنید و بلکه حتی صد برابر سرمایه هم وام می دهند تا سهامداران خرید و فروش کنند... نوسانگیران باعث روان شدن خرید و فروش سهام می شوند و قدرت نقد شوندگی سهم عالی می شود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
سرمایه مداری میان مدت وبلند مدت یعنی اینکه قید بولت بزنی وشرکتها هم که سود سالانه اندک وخیلی کمترازسوئد بانکی میدهند خوب اینکه بورس نیست کوره سرمایه سوزی هست با این حساب طلا ودلار گزینه مناسبی هستند