بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

سومین «ب» روی یخ سرمایه !

گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به «ب» هایی که سرمایه های مردم را سوزاند و وعده‌های که باید از آن ترسید!
کد خبر : ۲۰۰۷۰۸

«ب» های سرمایه آب کن! سریال غافلگیری ها ادامه دارد

به گزارش بورس‌نیوز، بعد از اجرای افزایش نرخ بنزین، هراس سهامداران از احتمال قطعی شدن شایعه اخذ مالیات از بازار سرمایه جدی‌تر شده! اگر چه رئیس ملاصدرا این احتمال را تکذیب کرد، ولی وقتی یاد تکذیب‌های شدید افزایش نرخ بنزین توسط آقایان تا همین چند وقت قبل بیفتیم، ناخودآگاه رعشه بر تن مان میافتد. اصولا خیلی سال است که عادت کرده ایم هرچه را تکذیب کردند، جدی تر بگیریم!

«ب» های سرمایه آب کن!

هنوز یادمان نرفته بعضی آقایان چطور وعده حمایت از بورس را دادند و چطور به فاصله کوتاهی بعد از این وعده های تو خالی، بخشی از سرمایه‌های مردم در بورس تهران سوخت! البته «بورس» تهران نخستین‌بازار پول‌سوز نبود و چند ماه قبل هم «بازار ارز»، رکب بدی به سرمایه‌گذاران زد.

«بنزین» شوک دوم به مردم بود و حتی در گوشی گفته‌اند تا بخواهید از شوک افزایش نرخ بنزین خلاص شوید، «برق» را گران خواهیم کرد. خلاصه سریال غافلگیری در اقتصاد ما ادامه خواهد داشت...

کفگیری که فقط روبل بالا میاورد

داروسازان هم این روزها مرتبا غر می زنند که از «روبل» و «یوآن» خسته شده ایم، پس یورو کجاست؟ در جواب هم می‌شنوند که همین است که هست، ارز ارزان می دهیم، دندانش را نشمرید!

تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو سفت و سخت دنبال حذف ارز دولتی هستند تا شاید با فراغ بال بیشتری فعالیت کنند. کفگیر دولت هم که وعده تامین ارز دولتی صنعت دارو را داده، گویا فقط به پول روس ها و چشم بادامی‌ها گیر می‌کند و خبری از ارزهای دیگر نیست اما؛ تا اسم حذف ارز دولتی به میان می آید، خود آقایان که صابون بد حسابی دولت برایشان حسابی آشناست، مخالفت می‌کنند و می‌گویند اگر بیمه‌ها را به دولت پاس دهیم به این راحتی نمی‌توانند طلب خود را وصول کنند و در نهایت، بیمار می ماند و کاسه چه کنم....

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

چشم‌ها را باید شست ...

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

"بورس" در ثبات پسابنزین

دبیر سندیکای تولیدکنندگان برق در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

امروز "برق" را گران می‌کنند!

ارسال نظر