بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
شرکت پلی پروپیلن جم در صورت‌های مالی میان دوره ای؛

"جم پیلن" بازار خود را توسعه می‌دهد

"جم پیلن" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.
کد خبر : ۲۰۰۸۴۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت پلی پروپیلن جم صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود هرسهم را ۳هزار و ۱۰۳ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده که «جم پیلن» در گزارش ۳ماهه به ازای هرسهم ۲هزار و ۲۰ریال سود محقق کرده بود.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۵هزار و ۴۷۴میلیارد ریال، سود خالص را ۶هزار و ۲۰۵میلیارد ریال و سود انباشته را ۶هزار و ۲۵۲میلیارد ریال منتشر کرده است.

"جم پیلن" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.

این شرکت با توجه به روند افزایش ناگهانی قیمت‌ها در ابتدای سال جاری و نوسانات قیمت ارز و روند افزایش نرخ خرید مواد اولیه و متعاقب آن ایجاد رکود در اقتصاد، نرخ فروش محصولات شرکت برای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۸ حدود ۹۵ درصد در مقایسه با میانگین محصولات ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ درنظر گرفته می‌شود. همچنین با توجه به روند افزایش قیمت‌ها در سال جاری و نوسانات قیمت ارز، نرخ خرید مواد اولیه براساس میانگین نرخ خرید مواد اولیه در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است.

"جم پیلن" با توجه به افزایش خوراک ورودی به خط تولید با تقویت ناوگان حمل و نقل پروپیلن از شازند به عسلویه را در برنامه دارد. همچنین تولید گرید‌های جدید با ارزش افزوده بالا را در برنامه کاری خود دارد.
این شرکت قصد دارد بازاریابی و فروش محصولات شرکت در بازار‌های صادراتی باتوجه به پیش بینی کاهش فروش محصول شرکت در بازار‌های داخلی داشته باشد و در تلاش است در جهت دستیابی به تولید ٣٠٠ هزار تن سالیانه تلاش می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۸۸درصدی مبلغ فروش به ثبت رسید؛

کاهش نرخ ۸درصدی پلی پروپیلن "جم پیلن"

پس از چند ماه افت، نوار فروش صعودی شد؛

رشد ۹درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن "جم"

افزایش چشمگیر ۶.۸۳۸ تنی حجم معاملات؛

اقبال به پلی پروپیلن جم ادامه دارد

وقتی ابر و مه و باد به ضرر شرکت می‌شود؛

کاهش فروش چشمگیر پلی پروپیلن جم

ارسال نظر