بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس:

اقتصاد را نباید وابسته به توافقات بین‌المللی کنیم

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: باید تمام توجه کشور حتی پس از تحریم به رونق تولید و استفاده از ظرفیت داخلی باشد. اقتصاد را نباید وابسته به توافقات بین‌المللی کنیم، در واقع بی‌اثرکردن تحریم‌ها و مصون‌سازی کشور فقط به وسیله تقویت اقتصاد داخلی و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان داخلی صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۲۰۰۸۷۵

اقتصاد را نباید وابسته به توافقات بین‌المللی کنیم

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا فولادگر درخصوص فرمایشات معظم معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به تولید داخل، اظهار کرد: فرمایشات شب گذشته مقام معظم رهبری مجموعه‌ای از موانع پیش روی تولید، راهکار‌های مناسب برای رفع آن‌ها و قوانین و سیاست‌های موردنیاز برای حل این مسائل بود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: رهبری در فرمایشات خود به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کردند و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باید از ظرفیت این قانون استفاده کرده و اصل ۴۴ به عنوان یکی از راهکار‌های اساسی تحول اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: رفع موانع تولید و حمایت از تولید داخل در وضعیت تحریم باید رویکرد کشور قرار گیرد تا اقتصاد روزبه‌روز شکوفاتر شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد: باید تمام توجه کشور حتی پس از تحریم به رونق تولید و استفاده از ظرفیت داخلی باشد. اقتصاد را نباید وابسته به توافقات بین‌المللی کنیم، در واقع بی‌اثرکردن تحریم‌ها و مصون‌سازی کشور فقط به وسیله تقویت اقتصاد داخلی و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان داخلی صورت می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بسیاری از مباحث مطرح شده در آخرین جلسه ما، جزو دغدغه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بود و کمیسیون تمام تلاش خود را برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان‌ها به کار می‌برد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:

امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:

اولویت نخست کشور رونق اقتصادی است

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:

تشکیل هیات نظارت برای مشخص کردن تخلفات

ارسال نظر