بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

دو ابهام پیش روی بازار

امیدوارم دولت در لایحه بودجه معقول عمل کند. کاهش وابستگی بودجه به درآمد فروش نفت، به معنای اعمال فشار بر سایر بخش ها است و ممکن است افزایش سایر هزینه های مردم را در پی داشته باشد.
کد خبر : ۲۰۰۹۱۳

دو ابهام پیش روی بازار

به گزارش بورس نیوز با وجود تداوم قطعی اینترنت، بازار سرمایه اما هفته سبزی را آغاز کرده است.

نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار و پیش بینی روند آتی بیان کرد: بازار سرمایه به دنبال آرامش است و اگر به آرامش دست یابد، قطعا وضعیت بهتری پیش رو خواهد داشت. قطعی اینترنت آثاری هم در چند روز اخیر، در بازار سرمایه داشته و با رفع این مشکل، در شروع هفته اوضاع آرام تری خواهیم داشت.

وی افزود: دو عامل در ایجاد آرامش در بازار سرمایه در کوتاه مدت موثر است. گزارش های عملکرد ماهانه شرکت ها و لایحه بودجه ۹۹ که اگر این دو مورد همراه با اتفاقات عجیب و غریب نباشد، می توانند به ایجاد آرامش بازار سرمایه کمک کنند. به گزارش های عملکرد ماهانه شرکت ها چندان خوشبین نیستم؛ اما امیدوارم دولت در لایحه بودجه معقول عمل کند. کاهش وابستگی بودجه به درآمد فروش نفت، به معنای اعمال فشار بر سایر بخش ها است و ممکن است افزایش سایر هزینه های مردم را در پی داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در توصیه به سهامداران گفت: به سهامداران توصیه می شود تا ابهامات موجود در مورد گزارش های عملکرد ماهانه شرکت ها و جزییات لایحه بودجه رفع نشده، در معاملات خود صبورانه تر عمل کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

رشد نامتوازن بازار و سهم های جامانده

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

موج نگرانی از بودجه و قوانین مالیاتی

مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

حفظ کیک بزرگ نقدینگی

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

در سایه انتظارات تورمی

ارسال نظر