حدود 50 میلیون نفر ایرانی به عنوان مالک سهام عدالت شناخته می شوند در حالیکه باوجود سپری شدن 13 سال از زمان آغاز تخصیص این سهام و پایان فرصت 10 ساله برای تسویه آن اما هنوز از آزاد سازی آن به عنوان یکی از الزامات توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مختلف مردم خبری نیست/اکثر دارایی های سبد سهام عدالت را سهام پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و بانک ها تشکیل می دهند.
با توجه به موضوع گرانی قیمت بنزین و تاکید بر توزیع عادلانه ثروت میان مردم، هم اکنون بهترین فرصت برای آزاد سازی سهام عدالت و مشارکت مردم در سود آوری شرکت هایی همچون پالایشگاه ها است که می تواند به افزایش امید و اعتماد به حاکمیت و دولت بیانجامد.
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛
دایه «شفافیت» سنگ به دست شد / بهنام رعیت به کام ارباب «سلطان»
مدیرکل دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی در گفتوگو با بورسنیوز تاکیدکرد:
رشد ۵ برابری ارزش سهام عدالت هر فرد نسبت به زمان واگذاری
کارشناس بازار سرمایه:
خریدوفروش سهام نیاز به تخصص دارد ساعت پنج و نیم عصر؛
دایه «شفافیت» سنگ به دست شد / بهنام رعیت به کام ارباب «سلطان»
مدیرکل دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی در گفتوگو با بورسنیوز تاکیدکرد:
رشد ۵ برابری ارزش سهام عدالت هر فرد نسبت به زمان واگذاری
کارشناس بازار سرمایه:
خریدوفروش سهام نیاز به تخصص دارد ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه