بانک شهر مازادفروشی میکند؛
خوشیمنی ۱۳ برای "وشهر"
بانک شهر در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به فروش برساند.

به گزارش بورس نیوز، بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و سیاستهای ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۳ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را طبق جدول ذیل با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۹۸/۰۸/۱۸ لغایت۹۸/۰۹/۰۳ با شرایط نقد، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به فروش برساند.


گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در کوی حافظ؛
نیروی قدرتمند پشت تقاضای «ونیرو» در کوی حافظ؛
منفیسازی بانکیها با یک خبر پرحاشیه در کوی حافظ؛
حقوقیها به اراکیها نه گفتند در کوی حافظ؛
«وصندوق» بالاخره بالا آمد در کوی حافظ؛
نیروی قدرتمند پشت تقاضای «ونیرو» در کوی حافظ؛
منفیسازی بانکیها با یک خبر پرحاشیه در کوی حافظ؛
حقوقیها به اراکیها نه گفتند در کوی حافظ؛
«وصندوق» بالاخره بالا آمد ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
اعتباری توسعه هم املاک مازاد خود را می فروشد
http://www.cid.ir/Page.aspx?mID=1529&Page=News/Shownews&NewsId=4978&NewsDate=13980812
بورس نیوز عزیز ، توسعه حتی در ارسال گزارش از طریق کدال هم تخلف میکند و ناظر بورس فقط به صرف یک تذکر اکتفا می کند
خلیل خلیل زاد همچنان اموال خود را می فروش پتروشیمی ممسنی را بلوک 1.5 درصد برا فروش گذاشته
اخبار حاکی از آنست که در حال انتفال سرمایه های خود به خارج از کشور است
این مفسد اقتصادی را زیر نظر داشته باشید خاوری دیگری نشود.