بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
شفاف‌سازی به نفع یک پتروشیمی؛

"شیراز" بدهی‌های گازی را منتفی کرد

موضوعی تحت عنوان اختلاف نظر در تفسیر مصوبه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی مربوط به تعیین نرخ گاز خوراک برای دوره ۲۱ فروردین الی ۲۳ آذرماه سال ۹۲ مطرح شده بود از سوی این پتروشیمی، منتفی اعلام شد.
کد خبر : ۲۰۱۰۷۰

به گزارش بورس نیوز، پتروشیمی شیراز با نماد "شیراز" امروز با افشای اطلاعاتی را درخصوص منتفی شدن بدهی‌های خود روانه بازار کرد.

بر همین اساس، موضوعی تحت عنوان اختلاف نظر در تفسیر مصوبه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی مربوط به تعیین نرخ گاز خوراک برای دوره ۲۱ فروردین الی ۲۳ آذرماه سال ۹۲ با شرکت گاز استان فارس مطرح شده بود که این اختلاف نظر در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ به نفع "شیراز" منتفی شد.

در خصوص اختلاف نظر در تفسیر مصوبه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی مربوط به تعیین نرخ گاز خوراک برای دوره ۲۱ فروردین الی ۲۳ آذرماه سال ۱۳۹۲ که موجب اعتراض شرکت پتروشیمی شیراز به صورتحساب‌های ارسالی شرکت گاز استان فارس برای دوره مزبور گردیده بود و آثار ریالی آن نیز در دفاتر شرکت ثبت نشده بود، پس از پیگیری‌های حقوقی و تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری، رای به نفع شرکت پتروشیمی شیراز صادر و قطعی شده است؛ لذا شناسایی هر گونه ذخیره‌ای در حساب‌های شرکت از این بابت موضوعیت نخواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال فروش در مدت ۱۰ ماهه؛

صادرات به کام فروش "شیراز" نشست

بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال فروش در مدت ۱۰ ماهه؛

صادرات به کام فروش "شیراز" نشست

ارسال نظر