بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
"اتکام" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۸۹ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد.
کد خبر : ۲۰۱۱۷۰

به گزارش بورس نیوز، شرکت بیمه اتکایی امین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۲۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۵۶ ریال اعلام شده بود، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت بیمه اتکایی امین در دوره یاد شده، مبلغ ۹۶۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۲۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۱۰ درصدی برخوردار است.

"اتکام" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۸۹ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۵۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت بیمه اتکایی امین دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

درآمد کارمزد و کارمزد منافع اتکایی بر اساس صورت‌های مالی مبلغ منفی ۹۱۵ میلیون ریال بوده و به دلیل اینکه سامانه کدال عدد منفی برای درآمد کارمزد را قبول نمی‌کند، این شرکت مجبور به گزارش عدد مذکور به صورت تجمیعی با مبلغ هزینه کارمزد شده و به جای عدد درآمد کارمزد مبلغ یک میلیون ریال را منظور کرده است. در نهایت، در مبلغ هزینه کارمزد و کارمزد منافع سهم نگهداری بی تأثیر بوده و هیچگونه تغییری در سود ایجاد نکرده است. تغییرات مذکور صرفا به دلیل محدودیت‌های سامانه کدال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر