بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

لاستیک خودرو گران نشده!

افزایش قیمت بنزین به خودی خود هیچ اثری بر بهای تمام شده و قیمت فروش تایر ندارد و هر گونه افزایش نرخی از سوی تولیدکنندگان یا فروشندگان، غیر قانونی بوده و جرم است.
کد خبر : ۲۰۱۲۹۵

به گزارش بورس نیوز، گویا یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده «پس از افزایش قیمت بنزین در کشور، کارخانه های تولید لاستیک عملا از توزیع و فروش لاستیک در بازار امتناع کرده و اعلام کرده اند که تا زمان تثبیت قیمت ها محصول را در بازار عرضه نخواهند کرد. این اقدام، احتکار بوده و جرم است.»

مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: موضوع افزایش قیمت تایر در نتیجه افزایش نرخ بنزین، صحیح نیست. تولیدکنندگان تایر قیمت محصولات خود را افزایش نداده اند و فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت تایر نداریم.

وی افزود: به رغم صحبت های مقامات کشور، به نظر اقتصاددانان افزایش قیمت بنزین چرخه تورمی ایجاد کرده و به تدریج بر قیمت سایر کالاها و خدمات اثر خواهد داشت. ضمن اینکه افزایش حجم نقدینگی هم تورم زا خواهد بود. در این صورت قیمت تمامی کالاها دستخوش تغییر خواهد شد؛ اما افزایش قیمت بنزین به خودی خود هیچ اثری بر بهای تمام شده و قیمت فروش تایر ندارد و هر گونه افزایش نرخی از سوی تولیدکنندگان یا فروشندگان، غیر قانونی بوده و جرم است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اتفاقی نگران‌کننده‌تر از رکود آخر سال

رئیس انجمن قطعه‌سازان در گفتگو با بورس‌نیوز پاسخ داد:

قطعه‌سازان ترمز‌دستی کشیدند

ارسال نظر