بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
افزایش نرخ مواداولیه مهم‌ترین دغدغه سهامدار؛

"دتولید" رشد ۴۰درصدی قیمت سهام را ثبت کرد

رشد نرخ‌های فروش محصولات شرکت تولید دارو که در شهریور و مهرماه بسیار چشمگیر بود، در آبان ماه با رشد قیمتی مشهودی در محصولات مایعات روبرو بوده است.
کد خبر : ۲۰۱۳۷۰

عملکرد مطلوب

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از رشد چشمگیر ۴۰ درصدی قیمت سهام شرکت تولید دارو در سه هفته اخیر و البته گزارش نه چندان دلچسب این شرکت از عملکرد ۶ ماهه و تحقق تنها ۱۸۶ ریال سود خالص، اکنون گزارش عملکرد آبان ماه این شرکت خبر از تثبیت نرخ‌های فروش پس از کاهش محسوس نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در مهر ماه دارد.

همانگونه که در جدول مشاهده می‌شود رشد نرخ‌های فروش محصولات شرکت تولید دارو که در شهریور و مهرماه بسیار چشمگیر بود، در آبان ماه با رشد قیمتی مشهودی در محصولات مایعات روبرو بوده است. با این حال کل مقادیر فروش این شرکت در هفتمین ماه سال از پوشش مناسبی برخوردار بوده است.

مجموع کل فروش شرکت در آبان ماه مبلغ ۲۴۴.۷۱۶ میلیون ریال بوده و مجموع کل فروش ۸ ماهه نخست مبلغ ۱.۲۷۹ میلیارد ریال را نشان می‌دهد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

عملکرد مطلوب

علیرغم رشد مناسب مبالغ فروش این شرکت در دوماه اخیر، به نظر می‌رسد افزایش نرخ‌های مواد اولیه از مهمترین دغدغه‌های سهامداران این شرکت در ماه‌های آتی به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر