بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم عصر؛

رفیق بد دنگ و دونگ!

ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به شلوار دولتی‌دوزی که نه جیب دارد و نه کیف پول و همیشه چشم به دست مردم برای حساب کردن دنگ مالیات است.
کد خبر : ۲۰۱۵۷۴

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که دولتی که آنقدر بر مالیات تاکید دارد، شرکت‌های زیرمجموعه آن تنها در ۶ ماهه اول امسال تنها ۰.۲۵ درصد مالیات دادند! مگر می‌شود فقط از جیب همسایه مالیات برداشت و بگوییم اینکه مال خودمان، در جیبمان، مال شما هم، در جیب‌مان.

جالب است که آنها که شعار تکیه بر درآمد مالیاتی به جای درآمد صادرات نفت سر می‌دهند، فقط روی جیب مردم حساب باز کرده‌اند و خودشان در حدی مالیات می‌دهند که ندهند بهتر است.

کوره فولادی‌ها، داغ شد

این روزها در میان افزایش قیمت‌های بی‌حساب و کتاب سر به فلک کشیده، باید فولاد را هم به لیست گران شده‌ها اضافه کرد. ‌
قیمت محصولات فولادی از جمله میلگرد روند صعودی داشت و فعالان این حوزه افزایش قیمت‌ها را ناشی از کمبود مواداولیه می‌دانند؛ فولادی‌ها در حالی تعرفه ۲۵درصدی صادرات سنگ‌آهن را کافی نمی‌دانند که سنگ‌آهنی‌ها کلا درخواست لغو تعرفه صادرات را دارند.
خلاصه که در این یک بام و دو هوا هر کس سنگ خود را به سینه می‌زند و در نهایت هم بار گرانی بر دوش مردم افکنده خواهد شد.

بیمه‌ای که رسانه می‌خواهد!

در حالی که بیمه مرکزی، گویا مترصد راه‌اندازی یک پایگاه خبری اختصاصی برای خود زده باید عرض کنیم که بیمه محترم، کلیه پورتال‌های آماری خود را به حال خود رها کرده‌اید لطفا اول زاییده نخست را بزرگ کنید تا به بعدی برسید، بچه پشت سرهم اصلا خوب نیست؛ حالا قرار است از طریق رسانه اختصاصی که اتفاقا مدیر روابط عمومی برکنار شده این مجموعه مسئول راه اندازی آن شده، قرار است چه چیزی ارایه شود، مشخص نیست.

اینترنتی که همه نوع خسارت آورد

طبق خبرها قطعی اینترنت ۲۹۵۰ میلیارد تومان خسارت به کسب و کارهای آنلاین تحمیل کرده و گفته می‌شود خسارت ناشی از افت جایگاه سایت‌ها در رنکینگ جهانی چند برابر این موضوع است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس بیمه مرکزی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

انتظار برای خریداران بورسی

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

ویترین را نشکنید!

ساعت پنج و نیم عصر؛

زنبیل به‌دست‌های متوهم

ساعت پنج و نیم عصر؛

آب پاکی بر بنزین!

ارسال نظر