بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
محمود ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره و جمعی از مسئولین هلدینگ شستا و منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه بزرگ فولادشهر ، ضمن بازدید از شرایط و امکانات این ورزشگاه ، با مسئولین ،کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر : ۲۰۱۹۸۰

به گزارش بورس نیوز، ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا با آرزوی موفقیت برای این تیم ، آرزو کرد که در دیدار پیش رو با پرسپولیس تهران ، موفقیت های اخیر سبزپوشان نصف جهان تکرار شود . همچنین در ادامه کلیه بازیکنان ، سرپرستی و کادرفنی تیم فوتبال توسط علی منصوریان به حاضران در جلسه معرفی شدند .
مهندس یزدی زاده مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی نیز ضمن گفتگو با بازیکنان و کادر فنی برای تیم فوتبال باشگاه در ادامه بازی های لیگ برتر آروزی موفقیت نمود .
در ادامه  حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت شستا به معرفی مسئولین این هدلینگ پرداخت و ابراز امیدواری نمود که این تیم در لیگ فوتبال کشور به جایگاه واقعی خود بازگردد .
در این دیدار  جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ، به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تیم های مختلف در رده های سنی گوناگون پرداخت و سپس علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال باشگاه ، توضیحاتی در خصوص شرایط تیم ارائه داد و از حضور این مسئولین در جمع بازیکنان و کادرفنی تقدیر کرد .

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جزییات عملکردی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ هلدینگ تابعه شستا منتشر شد؛

رشد ۱۹۹ درصدی سود خالص سرمایه‌گذاری صدر تامین

جزییات عملکردی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ هلدینگ تابعه شستا منتشر شد؛

رشد ۱۹۹ درصدی سود خالص سرمایه‌گذاری صدر تامین

ارسال نظر