بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
رینگ صادراتی بورس انرژی ایران روز گذشته ۱۲۰.۰۰۰تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معامله و روانه مقصد بازار‌های جهانی شد.
کد خبر : ۲۰۲۱۴۹

۱۲۰.۰۰۰تن نفت سفید روانه بازارهای جهانی

به گزارش بورس نیوز، رینگ صادراتی بورس انرژی ایران روز گذشته ۱۲۰.۰۰۰تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معامله و روانه مقصد بازار‌های جهانی شد.

طی معاملات این روز ابتدا ۱۰۵.۰۰۰تن نفت سفید در ۳ محموله ۳۵.۰۰۰ تنی و به قیمت هر تن ۴۸۰ دلار از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه و بلافاصله معامله شد که ارزش ریالی آن بالغ بر ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود.

کارگزاری بانک ملی ایران عرضه کننده این محموله برای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بود که زمان تحویل آنرا ۱۸ آذر ماه امسال و از انبار نفت بندر عباس اعلام کرده است.

گفتنی است، کارگزاری ملل پویا نیز روز گذشته عرضه کننده ۵.۰۰۰ تن نفت سفید بود که ۱۵۰۰ تن از این محموله در سه سفارش ۵۰۰ تنی به قیمت هر تن ۴۸۰ دلار معامله شد.

ارزش ریالی این محموله ۸۹ میلیارد و ۸ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال بوده و زمان تحویل آن ۱۲ آذر ماه امسال از انبار نفت اصفهان به مقاصد خشکی خواهد بود.

به این ترتیب با معامله محموله سنگین نفت سفید از انبار نفت بندر عباس و همچنین محموله باری این فرآورده به مقاصد خشکی از انبار نفت اصفهان، ارزآوری به ارزش ۵۱ میلیون و ۱۲۰ هزار دلار در معاملات دیروز نفت سفید رینگ بین الملل بورس انرژی ایران رقم خورد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر