بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
مدیرعامل بیمه آسیا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبرداد:

سبد "آسیا" میزبان خدمات جدید

اقدامات مقدماتی و کارشناسی محصولات جدید بیمه آسیا در حال انجام بوده و تصور می‌شود که این محصول جدید تا ۲ماه آتی عرضه شود.
کد خبر : ۲۰۲۳۲۴

سبد

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در گفتگو با بورس‌نیوز خبر از افزوده شدن دو محصول جدید به سبد این شرکت بیمه‌ای داد و گفت: این شرکت بیمه‌ای در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳ محصول را به بیمه‌شوندگان و مشتریان این شرکت ارائه داده، اما در عرصه رقابت باید بروز بود بنابراین در حال رایزنی یکی از محصولات خود با بیمه مرکزی بوده، تا خدمت جدیدی دیگر به جمع خدمات این شرکت افزوده شود.

وی افزود: اقدامات مقدماتی و کارشناسی محصولات جدید بیمه آسیا در حال انجام بوده و تصور می‌شود که این محصول جدید تا ۲ماه آتی عرضه شود.

سبد

بادین در رابطه با عرضه این محصول جدید عنوان کرد: تلاشمان بر این اصل بوده که محصول جدید، هرچه سریعتر به بازار عرضه شود اما؛ به هرحال قوانینی خارج از مجموعه وجود داشته که باید مجوز‌هایی صادر شود و از سوی دیگر، مقرراتی نیز مربوط به داخل مجموعه هست که هدف‌گذاری‌های داخلی صورت پذیرفته و ما آزمایشی این کار را در یکی از استان‌ها انجام داده‌ایم و نتیجه خوبی را در پی داشته است.

مدیرعامل بیمه آسیا به فشار‌های اقتصادی موجود بر بیمه‌ها نیز اشاره داشت و تصریح کرد: تلاش این شرکت بیمه‌ای برای عملیاتی شدن اقدامات جدید افزایش یافته و مجموعه دارای کمیته ریسک بوده که به بررسی شرایط می‌پردازد.

بادین در پایان خاطرنشان کرد: بیمه آسیا بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی کشور بوده و با در نظر گرفتن توان فنی و مالی خوب شرکت، نقش خوبی را در بازار صنعت بیمه ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر