بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مدیرعامل شستا در بازدید از شرکت مس شهید باهنر کرمان تاکیدکرد:

افزایش انگیزه سرمایه گذاران با افزایش سرمایه «فباهنر»

افزایش سرمایه با طرح توجیهی مناسب با سیر مراحل قانونی انگیزه سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد.
کد خبر : ۲۰۲۴۱۷

افزایش انگیزه سرمایه گذاران با افزایش سرمایه «فباهنر»


به گزارش بورس نیوز، محمد رضوانی‌فر در بازدید از شرکت مس شهید باهنر کرمان با اشاره به اهمیت اصل افزایش سرمایه و تزریق نقدینگی با ارائه طرح توجیهی مناسب، گفت: شرکت‌ها اگر در مجامع سالیانه خود به طور پیوسته و به موقع به تقسیم سود و افزایش سرمایه بپردازند، هم انگیزه سرمایه‌گذاران را افزایش خواهند داد و هم بقای مجموعه خود را با تخصیص مناسب منابع و به روز کردن تجهیزات تضمین خواهند کرد.

مدیرعامل شستا در بازدید از بخش های مختلف کارخانه مس شهید باهنر در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی، سرمایه انسانی را مهمترین مزیت آن بر شمرد و افزود: ایجاد ساختار نظام‌مند و به کارگیری مدیران با انگیزه ، با نشاط و به روز استمرار پیشرفت‌های این مجموعه عظیم صنعتی را نوید می‌دهد.

وی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در دوره مدیریت اخیر، گفت: توانمندی و قدرت سازمان‌ها را در شرایط کنونی فراتر از داشتن سرمایه، در گرو مدیریت دانش و سهیم کردن کارکنان در این امر می‌دانم و این اصل باید مورد توجه قرار گیرد.


رضوانی همچنین رشد 74 درصدی فروش و 386 درصدی سود خالص با وجود محدودیت‌های تولید و فروش را نوید بخش دانست و از پیشرفت فیزیکی در دو طرح بروزرسانی ضروری خطوط تولید کارخانه نورد و راه اندازی کارگاه قطعه سازی و آبکاری باسبار خبرداد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جمع درآمد‌های عملیاتی به بیش از ۱.۱۶۸میلیارد ریال رسید؛

رشد نرخ‌های ورق مسی "فباهنر"

ثبت عملکردی ضعیف از این مس‌فروش در پاییز؛

" فباهنر" چنگی به دل نزد

مبلغ ۷۴۶ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه در سال ۹۸؛

سهم تجدید ارزیابی دارایی‌ها در نگاه مدیران چقدر است

ارسال نظر