بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
هلدینگ خلیج فارس در جهت همکاری با شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : ۲۰۲۴۳۷
همکاری
 
 
به گزارش بورس نیوز، فوزیه مروت، رئیس مرکز پژوهش هلدینگ خلیج فارس در خصوص این همکاری عنوان کرد: قراردادی مابین بخش پژوهش هلدینگ خلیج فارس و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی منقعد گردیده که به انجام پروژه‌های مشترک ختم شده است. 

وی در خصوص این همکاری عنوان کرد: شرکت‌های تابعه خلیج فارس دارای ارتباطات خوبی با شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان بوده که هدف از این همکاری رفع نیاز‌های مجتمع‌های تولیدی است.

رئیس مرکز پژوهش هلدینگ خلیج فارس با اشاره به استراتژی واحد پژوهش شرکت صنایع پتروشیمی عنوان کرد: برون سپاری نیاز‌های فناورانه و پژوهشی شرکت از یک سو و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها از سوی دیگر می‌تواند جزو استراتژی این شرکت باشد.

وی افزود: این مجموعه به طور مستقیم فعالیت پژوهشی انجام نمی‌دهد، اما مراکز R&D شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس فعال بوده و تحقیق و پژوهش در آن‌ها به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

مروت در پایان به اهمیت پژوهش، فناوری و استفاده از دانش روز جهان بخصوص در روند توسعه صنعت پتروشیمی کشور اشاره داشت و عنوان کرد: بخش پژوهش شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مسئولیت سیاستگذاری و نظارت بر مراکز تحقیق و پژوهش شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، نسل پرورش یافته در دنیای دیجیتال کم کم راهی بازار کار می‌شوند، همین مساله به خودی خود سبب خواهد شد که راه حل‌های دیجیتال بیشتری در قالب استارت آپ‌های نوآور ظهور کنند. کافیست که شما برای این نوآوری‌های مشوق‌هایی هم قرار داده شود تا حجم آن‌ها چند برابر گردد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر