بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

سهامداران "غگل" آماده باشند

سهامداران
شرکت گلوکوزان به سهامدارانش سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۰۳۲۶۶
نویسنده :
مینا علیزاده

سهامداران

به گزارش بوس نیوز، شرکت گلوکوزان زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ را تعیین کرد.
بر این اساس، سهامداران می‌توانند جهت دریافت سود نسبت به تعداد سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ اقدام کنند.

سهامداران

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
صدور مجوز افزایش سرمایه
۲.۹۵۳درصد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها؛
صدور مجوز افزایش سرمایه "غگل"
افت شدید سودآوری
ذغدغه‌های جدی سهامداران و تعدیل منفی؛
افت شدید سودآوری "غگل" در ۳ماهه سوم سال
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
سولماز
Hong Kong
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
20سلام تیر که جمعه هست . اطلاعات کامل بدین لطفا
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
سلام لطفا اعلام نمایید نحوه دریافت سود غگل ازکجادریافت کنند ممنوع میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سلام لطفا در مورد نحوه ثبت شماره حساب برای گرفتن سود راهنماییم کنید متشکرم
روح اله رجائی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
سلام سود سهام غگل رو چگنه دريافت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
سلام سود سهام غگل را از کجا دریافت کنیم
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
سود سهام رو از کجا دریافت کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
هر سهم چقدر سود میده؟
سارا
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام چرا سود همه مجامع رو ب حساب سجام واریز نمیکنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
میزان سود به نسبت هر سهم غگل در سال 99 چقدر است ؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
سلام سود سهم غگل رو چگونه دریافت کنیم لطفا راهنمایی کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام سود سهم غگل چگونه دریافت کنم
البته امروز فروختم سهم و
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
سلام سود سهام چگونه دریافت کنم چرا شرکت سود رابه حسابی که در سامانه سجام ثبت کردیم نمیریزد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
سلام چرا سامانه ثبت اطلاعات سهامداران غگل وجود ندارد
حسن سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بخدا دقیق ی سال هست ۱۶ملیون پول گذاشتم شده .۵ ملیون .خدا را خوش نمیاد .پول را ندوزدیدیم .غران به غرانش زحمت کشیدیم .خجالت میکشم بگم سهم غگل گرفتم به دوستان .به دادمان برسید .