بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
شرکت سیبا موتور در طرحی تایر خودرو‌های تجاری با برند کنتیننتال و قیمت مصوب دولتی را به فروش می‌رساند.
کد خبر : ۲۰۳۲۷۳

طرح فروش تایر خودرو‌های تجاری با قیمت دولتی

به گزارش بورس نیوز،شرکت سیبا موتور جهت افزایش سطح رضایت مشتریان خود به فروش تایر برای انواع خودرو‌های تجاری با برند کنتیننتال و مشخصه سایز ۳۱۵/۸۰ R ۲۲.۵ اقدام کرده است.

دارندگان انواع خودرو‌های تجاری می‌توانند از این طرح استفاده کنند و الزامی در دارا بودن یکی از خودرو‌های تجاری این شرکت وجود ندارد. مشتریان برای بهره بردن از این طرح ابتدا باید به همراه مدارک کارت هوشمند و برگ سبز مالکیت ناوگان و بر اساس سریال پلاک خودرو خود به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مراجعه کنند. سپس جهت اخذ حواله منقوش به مهر برجسته از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این سازمان مراجعه و در آخر مالک خودرو به همراه حواله صادر شده، کارت هوشمند، کارت خودرو، کارت ملی و پروانه فعالیت به نمایندگی‌های مجاز منتخب شرکت سیبا موتور که متعاقبا اعلام می‌شود، ظرف مدت سه روز کاری مراجعه کنند.

گفتنی است در این طرح یک حلقه تایر با قیمت ۳۱.۷۴۸.۳۱۱ ریال و احتساب ارزش افزوده به فروش می‌رسد. همچنین مشتریان می‌توانند جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ واحد ارتباط با مشتریان یا امداد گروه بهمن تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی این خودروساز رخ داد؛

"خبهمن" و انتخاب هیات مدیره جدید

از سوی این خودروساز رخ داد؛

"خبهمن" و انتخاب هیات مدیره جدید

ارسال نظر