بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
عرضه سهام به صورت عمده؛

"وبانک"، "بترانس" را می‌فروشد

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سهام ایران ترانسفو را عرضه می کند.
کد خبر : ۲۰۳۲۷۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد سهام شرکت ایران ترانسفو را به فروش برساند.

براساس این گزارش، این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری ۳۴.۰۶ درصد از سهام شرکت ایران ترانسفو به صورت بلوکی، یکجا و نقد طبق شرایط اعلامی از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اقدام کند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha