بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
ششمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکرد «مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور» و با هدف تجلیل از مدیران جهادی کشور ۲۶ آذر ماه ۹۸ در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۳۵۱۵

به گزارش بورس نیوز، در ابتدای این مراسم سردار محمد حسین سپهر، دبیرکل همایش ضمن خیرمقدم، انجمن مدیریت جهادی را یک سازمان مردم نهاد دانست و افزود: روحیه انقلابی، ایثار و ساده زیستی مدیران از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیران جهادی است.

سردار سپهر با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار داشت: این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمود‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می‌کند. بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی، سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر جهادی و انقلابی است.

سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضائیه در سخنان خود گفت: در مدیریت جهادی یاس جایی ندارد، باید امیدوارانه حرکت کرد.

رئیسی در ادامه اظهار داشت: از شاخصه‌های مهم نظام مدیریتی در فرهنگ دینی آن است که مدیر قبل از هرکس و هر چیز خود را نسبت به خداوند متعال پاسخگو می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: در نظام‌های مدیریتی اگر کسی بخواهد رضای خداوند متعال را جذب کند، راه آن گره گشایی از خلق خدا است و در واقع راه جلب رضایت حضرت حق، خدمت خالصانه به مردم است.

در ادامه مراسم، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در تولید فولاد خودکفا شده‌ایم، الکترود گرافیتی در فولاد گلوگاه مشکلات بود؛ با برنامه ریزی دقیق تا آخر سال اولین واحد تولید این محصول خاص را راه می‌اندازیم. خودکفایی در کالا‌های پیشران و خاص مانند الکترود گرافیتی را در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر