بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
خبر‌های مثبت از بازار‌های جهانی و همچنین رکوردشکنی شرکت‌ها در بورس کالا، روند صعودی بازار سهام را از تب و تاب نینداخته و ظاهرا حال خوش سیمانی‌ها در هفته گذشته، به هفته جاری سرایت نکرده است.
کد خبر : ۲۰۳۶۱۱

به گزارش بورس نیوز، آخرین روز آذر ماه سال ۹۸ با رکوردشکنی دیگر از بورس تهران همراه شد و در حال حاضر، شاهد اوج‌گیری ۳۶۴۰ واحدی شاخص کل و نزدیک شدن به کانال ۳۵۴ هزار واحد هستیم.

رشد قیمت دلار، افزایش قیمت نفت و سایر کامودیتی‌ها، رونق معاملات بورس کالا از مهمترین عومال رشد شاخص‌های بازار سرمایه محسوب می‌شوند. احتمالا این هفته رشد شاخص کل با کمک همین عامل‌ها با شیب ملایم ادامه داشته باشد.

گروه خودرو و بانکی به عنوان جامانده‌های صعود شارپ اخیر، از چهارشنبه مورد توجه قرار گرفتند و به نظر می‌رسد نقدینگی این هفته نیز به سراغ این دو گروه برود.

اخبار درگوشی ژاپن هم دلگرم کننده است و احتمالا گشایش‌هایی در پیش باشد.

چراغ حقوقی‌ها در

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها «وتجارت» را با نگاهی دیگر خریداری کردند؛ این افراد «وآرین» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «سکرما» نیز به این دورهمی اضافه شد.

چراغ حقوقی‌ها در

بر اساس این گزارش، با نگاهی به آن‌سوی بازار مشاهده می‌شود که «وبصادر» و «ثعمرا» نیز از طرف این قشر معامله‌گران، با عرضه مواجه شده‌ و پس از این دو نماد، «کهمدا» سومین سهم پرعرضه از سوی حقوقی‌ها لقب گرفت.

چراغ حقوقی‌ها در

از طرف دیگر، «سدور» پرعرضه‌ترین سهم بازارسرمایه تا به این لحظه بود و «سشرق» و «خموتورح» نیز در کنار هم ایستادند.

چراغ حقوقی‌ها در

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «وشهر» مشاهده می‌شود و پس از این سهم، «شپتروح» و «ثنور» جای گرفته‌اند.

چراغ حقوقی‌ها در

اشتراک گذاری :
ارسال نظر