بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تحقق عملی رونق تولید در گروه سایپا ادامه دارد؛

شکسته شدن رکورد تولید در زامیاد

میزان تولید زامیاد در صبح آخرین روز پاییز از عدد ۲۴هزار و ۱۷۵دستگاه گذشت، این عدد به میزان کل تیراژ تولید زامیاد در سال ۹۷ است.
کد خبر : ۲۰۳۷۲۹

شکسته شدن رکورد تولید در زامیاد

به گزارش بورس نیوز، سیاست‌های راهبردی مدیران ارشد گروه سایپا، برنامه‌ریزی، تامین به موقع قطعات، استفاده مناسب از ظرفیت‌های تولید و پشتیبانی به موقع باعث شد شرکت زامیاد بتواند ضمن تحقق رونق تولید، در روز‌های پایانی آذرماه سال جاری، از رکورد تولید سال ۹۷ عبور کند.

براساس این گزارش، زامیاد به عنوان شرکتی تولید محور، با اجرای برنامه‌هایی منطبق بر قوانین استاندارد آلایندگی و با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف اجرائی، توانسته با تکیه بر پویش بومی‌سازی قطعات در سطح گروه خودروسازی سایپا، میزان تولید خود را افزایش دهد.

از سوی دیگر زامیاد با تدبیر مدیران و تلاش پرسنل خود در بخش‌های مختلف سازمانی، برنامه ریزی مشخصی برای افزایش تولید و ارتقاء کیفی انواع محصولات سبک و سنگین خود در نظر گرفته و هدفگذاری کرده است تا پایان سال جاری، رکورد تولید ۸ سال اخیر را نیز بشکند.

دستیابی به تیراژ تولید روزانه ۲۰۰ دستگاه در روز تا پایان سال جاری همزمان با ارتقاء کیفی انواع محصولات، بخشی از برنامه ریزی کوتاه مدتی است که در حوزه تولید شرکت زامیاد عملیاتی شده است.

گفتنی است، شرکت زامیاد با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه تولید انواع خودرو‌های تجاری سبک و سنگین به عنوان برندی شناخته شده در کشور توانسته است در سال‌های اخیر نقش مهمی در اقتصاد پایدار و شکوفایی صنعت خودرو کشور ایفا کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون دادستان کل کشور در بازدید از گروه سایپا:

اندیشه رونق تولید در سایپا حاکم شده است

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

سایپا علاقه‌ای به تولید پراید ندارد

ارسال نظر