بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
شاخص‌کل به پله ۳۵۶ هزار واحدی رسید؛

روز "معدنی‌ها" در تالار سعادت‌آباد

شاخص‌کل با رشد ۲۲۴۶ واحدی تا این لحظه به ۳۵۶هزار و ۲۴۲واحدی رسید.
کد خبر : ۲۰۳۷۳۱

روز

به گزارش بورس‌نیوز، امروز تالار معاملات بورس تهران اسباب‌کشی کرد و به سعادت‌آباد رفت و شاخص سبزپوشی خود را از غرب تهران، ادامه داد.

شاخص‌کل با رشد ۲۲۴۶واحدی تا این لحظه به ۳۵۶ هزار و ۲۴۲واحدی رسیده و شاخص‌کل هم‌وزن نیز افزایش ۸۵۸واحدی را تجربه کرده تا در پله ۱۱۲ هزار و ۷۴۹واحدی روز خود را ادامه دهد.

روز

ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه به یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان رسیده و این در حالی است که ارزش نقدی بازار یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان است.

بر پایه این گزارش "فارس" با ۴۱۸ واحد، "فولاد" با ۳۳۸واحد، "کگل" با ۳۲۶واحد، "کچاد" با ۳۱۲واحد،  "فملی" با ۱۹۴ واحد، "وامید" با ۱۶۸واحد، "پارس" با ۱۵۹ واحد بیشترین تاثیرگذاری و سبزی را به شاخص اعطا کردند.

از سوی دیگر، نمادهای "جم" با ۹۹ واحد، "شتران" با ۹۷ واحد، "وبملت" با ۸۲ واحد، "دعبید" با ۶۵ واحد، "شپنا" با ۶۲ واحد، "فخاس" با ۵۷ واحد در جمع سرخ‌های تاثیرگذار جای گرفتند.

بیشترین ارزش معاملات نیز به نماد‌های "کالا" با ۴۱.۵ میلیارد تومان، "امین یکم" با ۳۴.۴ میلیارد تومان، "کچاد" با ۳۴ میلیارد تومان، "کهمدا" با ۲۷.۷ میلیارد تومان، "فولاد" با ۲۳ میلیارد تومان، "دزهراوی" با ۲۲.۱ میلیارد تومان و "وبهشر" با ۲۰.۵ میلیارد تومان در صف نخست قرار گرفته‌اند.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تثبیت نرخ های فروش محصولات در فروردین‌ماه ثبت شد؛

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های "کهمدا"

سرمایه شرکت به ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید؛

صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۰درصدی "فملی"

فروش تجمیعی شرکت به بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال رسید؛

سنگینی ترازوی فروش شمش فولاد "کچاد"

ارسال نظر