بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

چاهی برای شرکت اراکی

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ادعای فساد در شرکت های بیمه و تناقض در صحبت های مدیران دارویی و...
کد خبر : ۲۰۳۷۶۹

ادعای فساد در بیمه ها و چاهی برای شرکت اراکی

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت بیمهاز جنس تجارت، در مصاحبه‌ای گفته بعضی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای برای بالا و پایین بردن قیمت سهم شرکت‌شان زد و بند می‌کنند و سود هنگفتی از این کارشان به جیب می‌زنند! اینکه ایشان برای ادعای خود مدرک دارد یا نه را نمیدانم؛ ولی قدر مسلم وقت آن رسیده مقام ناظر، هوشیارتر باشد و فقط به شفاف سازی های آبکی و تکراری اکتفا نکنند!

ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
شرکت خودروسازی هیوندای از خودروی پرنده خود در حالی رونمایی کرد که خودروسازان بی نوای ما تحت فشار تحریم‌ها مجبورند گوشه انبارها را بگردند، بلکه قطعه ای پیدا کنند و خودروهایی را سرهم بندی کنند و تحویل مردم دهند که اگر در موردش چیزی نگوییم، بهتر است...

چاه وزارت راه برای شرکت اراکی
وزیر راه وعده داده اولین فاز آزادراه تهران_شمال دهه فجر افتتاح خواهد شد! البته اگر این وعده تحقق یابد، شاخ غول را نشکسته ایم و فقط بعد از ده ها سال صرف وقت و هزینه و انرژی، چند کیلومتری آزادراه، راه انداخته ایم؛ ولی نکته اینجاست که گویا برای اجرای مابقی این پروژه ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راه سازی از شرکت پر حاشیه اراکی خریده اند. هر چه هست امیدواریم چاه شان برای بورسی‌ها، نان داشته باشد.

امان از پارتی بازی و لابی گری!
یکی از آقایان به لطف پارتی دوست دوستش، سال ها بر کرسی مدیریت یکی از شرکت های بیمه دولتی تکیه زده بود و ثمره سال ها مدیریت ایشان پرونده تخلف ۶.۵ میلیون دلاری است که هنوز در سازمان بازرسی، باز است. حالا انگار باز هم پارتی به داد ایشان رسیده و ایشان یک صندلی در یکی دیگر از نهادهای دولتی را از آن خود کرده است.

تناقض در گفتگوی مقامات دارویی
یکی از مقامات سازمان غذا و دارو گفته محموله جدید واکسن آنفلوانزا تا پایان هفته در داروخانه‌ها عرضه می‌شود و از آبان ماه اصلا واکسنی در داروخانه‌ها عرضه نشده؛ اما معلوم نیست بعضی مدیران چطور در مصاحبه‌های خود مرتبا از وفور واکسن آنفلوانزا سخن می‌گویند؟!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

عدم وجود تعهد به بازارگردانی ناشران

عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

عدم وجود تعهد به بازارگردانی ناشران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
مدیر سرمایه‌گذاری ... با کد همسرش نزدیک به بیست میلیون سهم بیمه .... خریده
تا با سود سیصد درصدی در مدت کوتاهی از سهم خارج بشه!!!

این مدیر وقتی که اعتبار بیمه .... برای منافع شخصی و دلالی میزاره اگر یک سوم اونو برای منافع بیمه .... و سرمایه گذاری در سهام مناسب برای بیمه ... صرف میکرد ارزش پرتفوی بیمه .... به چند هزار میلیارد تومان میرسید
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
با سلام متاسفانه سهام بیشتر بیمه ها نسبت به رشد بازار سرمایه نا چیز بوده !! چرا؟؟؟؟