بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
رشد فروش محصولات برای آذرماه تکرار شد؛

سورپرایز ادامه‌دار "فنورد" برای سهامداران

نرخ فروش هر تن ورق تولیدی با رشدی چشمگیر نسبت به ماه‌های گذشته به سطح ۴۸.۰۳میلیون ریال به ازای هر تن رسید.
کد خبر : ۲۰۴۰۰۶

سورپرایز ادامه‌دار

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از آنکه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی با انتشار گزارش ۶ ماهه و شناسایی سود خالصی ۱.۵۳۳ ریالی به ازای هر سهم بسیاری از سهامدارانش را سوپرایز کرد، گزارش عملکرد ماهیانه شرکت نیز خبر از تحقق فروشی ۶۵۶ میلیارد ریالی در عملکرد آذر ماه جاری دارد که عملکردی مناسب است.

سورپرایز ادامه‌دار

همانگون که در جدول فوق نیز مشاهده می‌گردد، شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در آذر ماه موفق به فروش بیش از ۱۳.۶۳۳تن ورق شد که در مقایسه با مقادیر فروش ماه گذشته، رشدی به لحاظ مقدار به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، نرخ فروش هر تن ورق تولیدی با رشدی چشمگیر نسبت به ماه‌های گذشته به سطح ۴۸.۰۳میلیون ریال به ازای هر تن رسید.

نکته قابل تامل در خصوص نرخ‌های فروش ورق شرکت که در دو ماهه اخیر افت قابل توجه در حدود ۱۵درصدی این محصول در مقایسه با ماه‌های ابتدایی سال به ثبت رسانده بود که در آذرماه با رشدی ۸درصدی تا حدودی کاهش نرخ‌های ماه‌های قبل را جبران کرد.

جمع درآمد‌های تجمیعی عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا انتهای آذرماه سال۱۳۹۸ به بیش از ۴.۳۴۲میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با فروش ۳.۸۳۹ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی۱۳۹۷، پوششی مطلوب محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا شاهد شکل گیری ابرتورم هستیم؟

"فنورد" و و رشد نرخ‌هایی که متوقف نمی‌شوند

آیا شاهد شکل گیری ابرتورم هستیم؟

"فنورد" و و رشد نرخ‌هایی که متوقف نمی‌شوند

ارسال نظر