بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۱۹ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۲.۲۷۳ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۰۴۰۱۱

ارزش معاملات امروز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۸۹۳ واحدی عدد ۳۶۲ هزار و ۲۵۹ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۳ هزار و ۵۸۱ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۵۸ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۵۸ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۶۶۶ واحد را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۱۹ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۲۷۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "فارس"، "تاپیکو" و "شبندر" به ترتیب با ۸۳۵، ۳۶۶ و ۳۵۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "فولاد"، "وبملت" و "شخارک" به ترتیب با ۱۶۷، ۱۱۱ و ۸۹ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "فولاد" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و قند و شکر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۸۴ درصدی در کارنامه غول فولادساز اصفهانی؛

گرمای محصولات سرد "فولاد"

یازدهمین نمایشگاه کیش اینوکس افتتاح شد؛

"بورس" و سپر «ضدتورمی» و «نقدشوندگی» در اقتصاد

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز: 

"نوسان" و "اصلاح " ذات بورس است

ارسال نظر