بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر : ۲۰۴۲۰۰

به گزارش بورس نیوز ، شرکت زغال سنگ پروده طبس، از شرکت‌های تابعه شستا صادرکننده برگزیده سال ۹۸ خراسان جنوبی شد

 

در مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان برتر، شرکت زغال‌سنگ پروده‌طبس به عنوان صادرکننده برگزیده استان خراسان جنوبی در سال ۹۸ معرفی و با اهدای لوح و تندیس، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 در این مراسم که با حضور معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی، مسئولین اتاق بازرگانی و مدیران بانک توسعه صادرات برگزار شد، شرکت زغال سنگ پروده طبس به واسطه صادرات موفق حدود ۶۵۰۰۰ تن کنسانتره زغال سنگ کک شو به خارج از مرزهای سرزمینی و تلاش برای معرفی زغال سنگ طبس به عنوان برند زغال سنگ ایران به بازارهای جهانی، صادرکننده برگزیده سال ۹۸ استان در حوزه کانی‌های غیرفلزی انتخاب شد.

 

 در این مراسم با اهدای تندیس و الواح تقدیر جداگانه توسط استاندار خراسان جنوبی و بانک توسعه صادرات، از تلاش و برنامه‌ریزی رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، به واسطه حضور فعال در بازارهای بین‌المللی، توجه ویژه به امر رونق تولید، توسعه مرزهای اقتصادی با تکیه بر صادرات غیرنفتی و اعتلای نام ایران اسلامی، تقدیر شد.

 

 شایان ذکر است که شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان پیشگام معدن‌کاری مکانیزه ایران، در معادن شماره یک و مرکزی منطقه پروده طبس فعالیت داشته و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کک شوی ایران در ۵ سال متوالی اخیر محسوب می‌شود که علاوه بر تأمین بیش از ۵۰ درصد نیاز صنایع داخلی به این محصول، به بازارهای بین المللی نیز ورود نموده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر