بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد:

چتر صادرات «ذوب» در ۲۳ کشور پهن شد

صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان طی ۹ ماهه سال ۹۸، بیش از ۸۷۷ هزارتن است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۶۷۶ هزارتن) رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۰۴۳۳۹

 

به گزارش بورس نیوز یکی از شرکت هایی که امسال عملکرد مطلوبی داشته، شرکت ذوب آهن اصفهان بوده است. «ذوب» در آذرماه ۸۷۶ میلیارد تومان فروش داشته است. جمع درآمد فروش ۹ ماهه این شرکت ۷۶۷۴ میلیارد تومان بوده که ۶۳ درصد بیشتر از درآمد ۹ ماهه اول سال ۹۷ است. 

حجم فروش هم در آذرماه نسبت به آبان ماه افزایش ۱۲ هزار تنی داشته و در مجموع ذوب آهن اصفهان در ۹ ماه ابتدای امسال ۱۷۸۳ هزار تن محصولات فولادی به فروش رسانده است.
لازم به ذکر است این شرکت در ۶ ماهه اول سال هم با جهش ۹۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۴۶۱ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.
حالا از گوشه و کنار هم اخبار خوشایندی به گوش می رسد. افزایش صادرات زیر فشار تحریم ها، گام رو به جلوی بزرگی از این شرکت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از افزایش تولید این شرکت نسبت به سال گذشته نیز خبر داده و گفته است : تولید فولاد خام در ذوب آهن در ۹ ماهه امسال، ۱ میلیون و ۷۷۰ هزارتن بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تن بوده است که بیش از ۴ درصد رشد داشته است. پیش بینی می شود صادرات ذوب آهن تا پایان سال جاری به حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برسد. بازارهای هدف این شرکت از ۱۹ کشور در سال ۹۷ به ۲۳ کشور در سال ۹۸ رسیده است که بیشتر، کشورهای حوزه خلیج فارس، آفریقا،اروپا و حوزه CIS است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سود ۴۵۱ میلیارد تومانی "ذوب" طی ۶ ماه

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

اختصاص نقدینگی به جریان تولید "ذوب"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
وحید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹
الحمدالله انشاالله بینی دشمنان اهل بیت به خاک مالیده میشود
ناشناس
Turkey
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
من فکرمکنم مدیرعامل ذوب فقط تبلیغ مکند چون سهام ذوب نسبت به پارسال هم کمترشده