بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
شاخص کل بورس تهران بدون توجه به تحلیل‌ها و خطوط تکنیکال به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد و بسیاری از کارشناسان را انگشت به دهان گذاشته است. خروج اخبار خوش از جلسه کمیسیون اقتصادی دولت در خصوص تجدید ارزیابی می‌تواند به تداوم این روند کمک شایانی بکند.
کد خبر : ۲۰۴۵۲۱

به گزارش بورس نیوز، روندی که بازار سرمایه در پیش گرفته بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار را انگشت به دهان گذاشته و مشخص نیست این روند صعودی تا کجا ادامه خواهد یافت. امروز نیز بحث آیین نامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در هیئت دولت خواهیم داشت که درز اخبار مثبت از این جلسه می‌تواند موتور محرک دیگری برای بورس باشد. تا این لحظه، شاخص کل بیش از ۴۲۰۰ واحد رشد کرده و ارزش معاملات از ۱۸۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.

حفر چاه عرضه در نماد

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها «وبصادر» را با نگاهی دیگر خریداری کردند؛ این افراد «وتجارت» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «وسینا» نیز به این دورهمی اضافه شد.

حفر چاه عرضه در نماد

بر اساس این گزارش، با نگاهی به آن‌سوی بازار مشاهده می‌شود که «آریان» و «حفاری» نیز از طرف این قشر معامله‌گران، با عرضه مواجه شده‌ و پس از این دو نماد، «ونیرو» سومین سهم پرعرضه از سوی حقوقی‌ها لقب گرفت.

حفر چاه عرضه در نماد

از طرف دیگر، «وتجارت» پرعرضه‌ترین سهم بازارسرمایه تا به این لحظه بود و «وبصادر» و «کترام» نیز در کنار هم ایستادند.

حفر چاه عرضه در نماد

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «تپکو» مشاهده می‌شود و پس از این سهم، «آریان» و «وشهر» جای گرفته‌اند.

حفر چاه عرضه در نماد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر