بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

تداوم جو مثبت بازار سرمایه

سهم‌های کامودیتی محور به دلیل انتظار افزایش قیمت‌های جهانی، پتانسیل رشد داشته و بعضی سهم‌های گروه بانکی مانند "وبملت" و وبصادر" و "وتجارت" و "وپاسار" نیز مستعد رشد هستند.
کد خبر : ۲۰۴۵۸۱

به گزارش بورس نیوز، رشد شاخص بورس در هفته‌های اخیر اگرچه کام سهامداران را شیرین کرده و سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب این بازار کرده اما؛ نگرانی‌هایی هم ایجاد کرده و بعضی معتقدند این رشد حباب است و دغدغه ریزش بازار را دارند.

به لحاظ تکنیکالی، محدوده ۳۷۵هزار واحد نقطه مهمی بود و در صورت عبور شاخص کل از این محدوده، لمس کانال ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال جاری دور از انتظار نیست.

مجید سوری مدیرعامل کارگزاری پارسیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در پاسخ به این سوال که «آیا رشد بازار سرمایه واقعی است یا این بازار حباب دارد؟» گفت: با توجه به وضعیت بازارهای جایگزین، در حالت کلی رشد بازار سرمایه حباب نیست و بعضی گروه های بازار، هنوز پتانسیل رشد دارند؛ اما در برخی از سهم های بازار، حباب قیمتی وجود دارد.

این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: سهم های کامودیتی محور به دلیل انتظار افزایش قیمت‌های جهانی، پتانسیل رشد دارند؛ بعضی سهم‌های گروه بانکی مانند سهم‌های بانک‌های "وبملت" و وبصادر" و "وتجارت" و "وپاسار" نیز مستعد رشد هستند.

وی در رابطه با تاثیر تصویب آیین‌نامه اجرایی افزایش‌سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها بر روند بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سرمایه از قبل انتظار تصویب این آیین‌نامه را داشت و تاثیر مثبت این اتفاق بر بازارسرمایه، تا حدی پیشخور شده بود؛ اما شاید اگر عده ای از سهامداران نسبت به تصویب این آیین نامه تردید داشتند، با تصویب آن با خیالی آسوده تر سرمایه گذاری کنند و بازار سرمایه، جو مثبت تری پیدا کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

دو گروه ارزنده برای سرمایه گذاری

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

شیرین کاری سهامداران

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

معرفی جامانده‌های بازار

ارسال نظر