بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
این سرمایه گذار در دوره یک ماهه منتهی به آذرسال جاری؛

ارزش بازار "وتوسم" افزایش ۲ هزار میلیارد ریالی داشت

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۷۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خریداری کرد.
کد خبر : ۲۰۴۵۸۷

ارزش بازار

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۰۵ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت، با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یادشده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۴ هزار و ۲۰ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۱۶ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به هفت هزار و ۱۷ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی نیز با افزایش ۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۴۱۴ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوسم" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۹۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۰۵ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۷۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر