بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
در دوره یک ماهه آذرماه؛

"وخارزم" خرید و فروش کرد

تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۰۹ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال به مبلغ ۶۵۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۴۷ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
کد خبر : ۲۰۴۵۹۵

به گزارش بورس نیوز، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴ هزار و ۳۶۹ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال به ۲۸ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال رسید.

این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یادشده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۱۳۸ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۴ هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

"وخارزم" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۰۹ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال به مبلغ ۶۵۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۴۷ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۷۰ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازپرداخت تسهیلاتی از نوع این سرمایه‌گذار؛

"وخارزم" بدهی "وبصادر" را تسویه کرد

در پی اطلاعیه‌ای این سرمایه‌گذار اعلام کرد؛

"وخارزم" تسویه کرد

ارسال نظر