بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

"ثفارس" در مسیر پرداخت سود

شرکت عمران و توسعه فارس به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۰۵۰۸۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت عمران و توسعه فارس برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

بر این اساس، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ لغایت ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ می‌توانند نسبت به دریافت سود مذکور اقدام کنند.
همچنین سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ می‌توانند سود سهام را دریافت کنند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
Bahram
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خب کدووم بانک؟ چرا واضح نمیگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
نحوه دریافت سود چجوریه....؟
هر چی سرچ میکنم چیزی پیدا نمیکنم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
سوال من هم هست؟ چطور سود رو دریافت کنیم؟
زهرا زینعلی سروستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام من یکی از سهامداران شرکت توسعه عمران فارس هستم ولی چند سال هست که اصلا هیچ خبری از سود نیست و هروقت هم به دفتر شرکت واقع در خیابان پاغشاه سابق مراجعه می کنم شرکت تعطیل هست چکار باید بکنم، سود سهام چطور باید دریافت کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
چجوری دیافت کنیم