بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
گزارش بورس نیوز از یک واقعه «حیله‌ای به نام "لیبرتی"» ؛

تله‌ای برای جنگ اتمی با ایران

احتمال آغاز جنگ در خلیج فارس و حمله نظامی به ایران در حال اوج گیری است.
کد خبر : ۲۰۵۴۵۵
 
حیله ای به نام
 
 
به گزارش بورس نیوز،اخیرا فیلمی هشدار دهنده با تفسیر خطر جنگ در خلیج فارس در "یوتیوب" منتشر شده است که به موجب آن آمریکا در حال بهره گیری از یک تجربه تاریخی دیگر است. 

در این تجربه، ممکن است آمریکا، شخصا به یکی از ناو‌های جنگی_اتمی از دور خارج شده خود در خلیج فارس حمله کرده و پس از غرق کردن آن، حادثه را به گردن ایران انداخته و حمله اتمی به ایران را آغاز کند.

در متن ضمیمه این فیلم آمده است: 
آمریکا و اسرائیل در جست و جوی راهی دیگر بوده تا بتوانند جنگی را مدت هاست در تداراک آن هستند، آغاز کنند.

صحنه باید چنان جلوه کند که گویی ایران حمله را آغاز کرده تا روسیه و چین برای حمایت از ایران دچار مشکل سیاسی بیشتری شوند.
 
لازم است گذشته‌ها را به یاد بیاورید که اسرائیل در یک شعبده بازی سیاسی و در قرار‌هایی تعیین شده با آمریکا به کشتی‌های جنگی آمریکا حمله کرد تا بهانه‌ای برای حمله به دشمنان اسرائیل به وجود بیاید.

داستان حمله اسرائیل به کشتی آمریکایی با نام "لیبرتی"، در ابتدا "مصر" مقصر شناخته شد که معروف‌ترین نمونه این حیله است.

در حال حاضر با ناو هواپیمابر " انترپرایز" روبرو هستیم که کهنه‌ترین ناو پواپیما بر آمریکا بوده و سال بعد باید از رده خارج شود.

برای از رده خارج کردن یک ناور هواپیمابر (با در نظر گرفتن ورشکستگی مالی آمریکا) باید هزینه زیادی صرف شود.

ناو هواپیما بر "انترپرایز" با ۸ رآکتور اتمی به حرکت در می‌آید که تمامی ماشین‌ها و موتور‌های مرتبط با رآکتور نیز به عنوان زباله اتمی دفع شوند. غرق شدن این ناو در خلیج فارس باعث خواهد شد هزینه‌ای که آمریکا از این طریق صرفه جویی می‌کند به مراتب بیشتر از پول به دست آمده از فروش لاشه آن باشه و البته حل مسئله قطعات آلوده اتمی نیز دیگر مسئله آمریکا نخواهد بود. 

در راستای اجرای نیتی شوم، یک ناو کهنه جنگی در پایان دوران کارآمدی خود مجددا به کار گرفته می‌شود، به همان دلایلی کهخ فرانکلین روزولت دستور داد تا کشتی‌های کهنه جنگی را از "سان دیه گو" به "پرل هاربور" منتقل کرده و ناو‌های هواپیما بر و دیگر ناو‌های جنگی نو را روز ۷ دسامبر ۱۹۴۱ به منطقه امن در دور دست منتقل سازند. 

آلمان فدرال تاکنون ۵ زیردریایی اتمی دلفین به اسرائیل سپرده و در حال انجام مذاکرات برای دریافت ششمین زیردریایی است. سه واحد از آن‌ها هنگام عبور از کانال سوئز دیده شده اند.

به نظر می‌رسد که زیردریایی‌ها در خلیج عمان و شاید به خلیج فارس نیز رسیده باشند که برای نابودی یک کشتی کهنه و رو به اسقاط که بیشتر شبیه به یک گوسفند قربانی است با سلاح جنگی واقعی، به کمین بشینند. 

در برنامه ریزی این حمله، کشتی با ملوانان آمریکایی مورد حمله قرار خواهد گرفت، مشابه حمله اسرائیل به کشتی لیبرتی، تا برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر ایران را مقصر جلو داده و در همین خصوص یک پوشش خبری بزرگ راه انداخته شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
سلام. این تیتر زدن های ناشیانه باعث سقوط بورس ما شد. بورس نیوز عزیز آب به آسیاب دشمن نریز.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
زیر دریایی های کلاس دلفین اتمی نیستند و دیزل هستند!!!
ناشناس
Netherlands
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
آمریکا غلط کرده، هیچ پخی نیست.
تقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
فکر میکنم خیلی ساده لوحانه نوشته شده اگه امریکا و اسراییل بخوان حمله کنند نیاز به فریبکاری ندارند براحتی حمله میکنند و هیچ کشوری مثل روسیه و چین هم جرآت کوچکتربن اعتراصی ندارند لطفا نگید ایران با عراق و افغانستان فرق داره .اگه بخان حمله کنند خیلی راحت می زنند همونطوررکه سردار سلیمانی رو زدند و هیچ کشوری هم صداش درنیومد همونطوررکه سردار فخری زاده رو اسراییل زد و چین و روسیه جیکشون درنیومد اگه تاحالا حمله نکرزند منافعشون ایجاب نکرده چون کلی اسلحه به اعراب میفروشند اگه حمله کنند هربستان ترکیه افغانستان و پاکستان همه علیه ما وارد جنگ میشن و اسراییل در آذربایجان و ترکیه پابگاه داره و از هر طرف فشار میارن لطفا احساساتی نشید ابر قدرت نظامی دنیاست آمریکا که حتی روسیه جرات نداره حرفی بهش بزنه بعد ما چی میخاهیم بگیم ؟ خدا نکنه جنگ بشه اما اگه بشه تک و تنهاییم و فقط چهار تا یمنی و حماس با ما هستند و تمام ناتو و اروگا علیه ما وارد میشن ساده لوحانه است فکر کنیم چین و روسیه مثلا به نفع ما کاری بخان کاری کنند