بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
ریزش ۴۱۱۹ واحدی شاخص کل؛

شیب تند ریزش، ملایم شد

بازارسرمایه طی معاملات امروز رخت قرمز را کماکان از تن درنیاورد و با ریزش ۴۰۶۶ واحدی به ۳۵۴ هزار و ۷۷۶ واحدی رسید.
کد خبر : ۲۰۵۶۰۵

به گزارش بورس‌نیوز، نیمه شب گذشته شاهد حملات موشک‌های زمین به زمین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق و برخی دیگر از پایگاه‌های نیرو‌های تروریستی ارتش آمریکا بودیم. بر اساس اطلاعیه سپاه پاسداران، در نیمه شب گذشته موشک‌های میان برد جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تلافی‌جویانه و انتقام‌آمیز از نیرو‌های آمریکایی و در جهت اثبات توانایی کشورمان در پاسخ به عملیات‌های تروریستی صورت گرفته توسط ارتش آمریکا، اقدام به شلیک چندین موشک به پایگاه عین‌الاسد و برخی پایگاه‌های دیگر در خاک عراق کرده است.

بازارسرمایه طی معاملات امروز رخت قرمز را کماکان از تن درنیاورد و با ریزش ۴۱۱۹ واحدی به ۳۵۴ هزار و ۷۲۳ واحدی رسید اما؛ شاخص‌کل هم‌وزن با کاهش ۲۵۳ واحدی به ۱۰۹ هزار و ۳۴۷ واحدی دست یافت.

شیب تند ریزش، ملایم شد

شاخص بورس تهران حاکی از آن بوده که پس از ریزش حدود ۳ هزار واحدی شاخص که در پله ۳۵۵ هزار پایی ایستاد، این ریزش شیب ملایم‌تری را به خود گرفته است.

"فملی" با ۲۸۶ واحد، "فارس" با ۲۸۶ واحد، "پارس" با ۱۸۵ واحد، "پارسان" با ۱۶۴ واحد، "رمپنا" با ۱۵۷ واحد، "شبندر" با ۱۵۱ واحد، "وبملت" با ۱۴۹ واحد قرمزپوش‌های پُر تاثیر امروز بازارسرمایه هستند.

ارزش معاملات امروز بازارسرمایه در حالی به ۷۴۶ میلیارد تومان رسیده که ارزش نقدی معاملات در مرز ۷۰۰ میلیارد تومان قرار دارد.

نمای بورس بر اساس ارزش معاملات

شیب تند ریزش، ملایم شد

نمای بورس بر اساس حجم بازار

شیب تند ریزش، ملایم شد

نمای بورس بر اساس ارزش بازار

شیب تند ریزش، ملایم شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر