بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
از سوی حسابرس رقم خورد؛

تعدیل مثبت برای "غبهنوش"

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۳.۸۹۵ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه حدود ۴۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۰۵۷۰۴

تعدیل مثبتی که حسابرس برای

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت بهنوش ایران در گزارش حسابرسی نشده ۶ماهه خود سودی ۴۱۷ ریالی به ازای هر سهم را روانه کدال کرده بود، صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت افزایش در حدود ۴۱درصدی و ۵۹۱ ریالی سود خالص را برای سهامداران رقم زد.

شرکت بهنوش ایران در دوره ۶ماهه نخست سال مالی جاری و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سودخالص ۱۵۰میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۵درصدی را نشان می‌داد و این در حالی است که حسابرسان این شرکت گزارش‌های حسابرسی شده این شرکت سود خالصی ۲۱۲میلیارد ریالی را روانه کدال کرده‌اند.

مهم‌ترین تغییرات گزارش حسابرسی شده این شرکت در مقایسه با گزارش حسابرسی نشده مربوط به افزایش بیش از ۶۲میلیارد ریالی درآمد‌های عملیاتی، کاهش ۱۴۵میلیارد ریالی بهای تمام شده کالای فروش رفته و افزایش بیش از ۱۰۵میلیارد ریالی سایر هزینه‌های عملیاتی است.

تعدیل مثبتی که حسابرس برای

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۳.۸۹۵میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه حدود ۴۱درصد رشد داشته که این افزایش درآمد عمدتا به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات شرکت بوده، زیرا میزان فروش شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی جاری کاهش ۱۲.۸درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بهنوش ایران گزارش داد؛

روند ساخت پروژه های "غبهنوش"

نوسان نرخ محصولات بهنوش در اسفند ماه؛

رشد ۲۸ درصدی فروش شرکت در سال ۱۳۹۸

رشد ۴۵درصدی سودخالص در جیب سهامدار نشست؛

سودآوری "غبهنوش"در سایه افزایش نرخ فروش

ارسال نظر