بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
عضو جدید هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با اشاره برگزاری مجمع این شرکت در هفته گذشته، گفت: "شرنگی" از زمان تأسیس تاکنون تجدید ارزیابی انجام نداده است.
کد خبر : ۲۰۵۹۸۲

به گزارش  بورس نیوز، مجمع فوق‌العاده شرکت «صنعتی و شیمیایی رنگین» در حالی هفته گذشته برگزار شد که سهامداران و سرمایه‌گذاران این شرکت، اعضای جدید هیئت مدیره "شرنگی" را انتخاب کردند و بر اساس آرای سهامداران حاضر در این جلسه ابراهیم فرخ‌نژاد، عسل سقفی‌فر، سیلو هارتونیان، شرکت تلمبه ایران هاوس الکتریک به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین انتخاب شدند.


در این زمینه ابراهیم فرخ‌نژاد، یکی از نمایندگان سهامداران حقیقی که به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شرکت انتخاب شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی درخواست سهامداران حقیقی، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده طبق ماده ۹۵ قانون تجارت با موضوع تعیین اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد و ترکیب جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب شد.


وی افزود: در ماه‌های گذشته تیم تحلیل ما بررسی‌های مفصلی در خصوص چگونگی افزایش ظرفیت تولید و نیز فعال‌سازی پرتفوی و خط رزین شرکت شیمیایی رنگین انجام داد. از این رو پس از محرز شدن توانایی‌ها و پتانسیل‌های مطلوب "شرنگی" برای تولید و رشد، خرید سهام این شرکت انجام شد و با درخواست سهامداران حقیقی به هیات مدیره ورود کردیم.
فرخ‌نژاد گفت: نکته بسیار مهم در خصوص دیگر جذابیت‌های "شرنگی" برای سهامداران این است که این شرکت از زمان تأسیس تاکنون تجدید ارزیابی انجام نداده و به همین دلیل است که طی چند ماه گذشته سهامداران بویژه حقیقی‌های بازار، اقدام به خرید سهام این شرکت کرده‌اند.


عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین اضافه کرد: علاوه بر این شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از پرتفوی مناسبی هم در بازار سهام برخوردار می‌باشد که قیمت تمام شده آن حدود یک میلیارد تومان، و قیمت روز آن بیش از 33 میلیارد تومان است که این عدد با توجه به سرمایه اندک "شرنگی" عدد بسیار قابل توجهی است.

 

فرخ‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی میان هیات مدیره جدید وجود دارد که این موضوع می‌تواند به بهبود شرایط شرکت و تسریع در دستیابی به اهداف آن منجر شود و در نتیجه با به ثمر رسیدن برنامه‌های در دست اجرا، سود بیشتری را عاید سهامداران و سرمایه‌گذاران کنیم.


وی ادامه داد: حضور در ترکیب هیئت مدیره صنعتی و شیمیایی رنگین به معنای تلاش برای بهبود وضعیت این شرکت است. بر این اساس در صورتی که هیات مدیره و سهامدار اکثریت موافقت کنند در مرحله اول تصمیم به افزایش سرمایه از محل سود انباشته مناسب شرکت، سود عملیاتی و غیرعملیاتی و آورده نقدی را خواهیم داشت.


عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین گفت: با توجه به موارد یاد شده در صورتی که هیئت مدیره این شرکت به این نتیجه برسد که در هر مقطعی تجدید ارزیابی شرکت و سهامداران باید به جریان بیفتد، قطعا به این موضوع ورود می‌کند. ضمن این که هر زمان افزایش سرمایه شرکت به ثمر بنشیند و امتیازات لازم جهت ورود به بازارهای بالاتر را در فرابورس داشته باشد، طبیعتا از این کار استقبال خواهیم کرد؛ و در این زمینه تابع شرایط و مقررات فرابورس هستیم.


عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین تاکید کرد: کلیه خبرها و گزارش‌های مربوط به این شرکت، طبق قانون در سایت کدال بارگذاری شده و قابل دسترسی و استفاده سهامداران و فعالان بازار سرمایه خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر