بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
برگ زرینی دیگر از بازار پایه؛

فرجام "بانک سرمایه" چه خواهد شد

بانک سرمایه، در عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، باز هم رکورد دیگری از خود به ثبت رساند! و تنها در ۹ ماه، بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال زیان خالص محقق کرد.
کد خبر : ۲۰۶۱۸۰

فرجام

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید زیانی انباشته‌ای ۲۵۴ هزار میلیارد ریالی و ۶۳ برابری سرمایه برای ورشکسته شدن هر بانکی در هر گوشه‌ای از دنیا کافی بود، اما اینکه مدیران همیشه در صحنه و صفحات مجازی بانک مرکزی چرا هیچ فکری به حال بانک سرمایه نمی‌کنند، سوالی است که شاید تنها خودشان می‌توانند پاسخگو باشند.

بانک سرمایه، در عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، باز هم رکورد دیگری از خود به ثبت رساند! و تنها در ۹ ماه، بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال زیان خالص محقق کرد. مشخص نیست علت بی‌توجهی مقامات بانک مرکزی به وضعیت بسیار وخیم و به نظر غیر قابل جبران این بانک چیست و این روند به نظر غیرقابل جبران مشخص نیست در کجا به اتمام خواهد رسید؟

فرجام

زیان انباشته این بانک به حدود ۲۵۴ هزار میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که جمع سپرده‌های این بانک، تنها ۱۷۹ هزار میلیارد ریال بوده و زیان انباشته این بانک گوی سبقت را از کل سپرده‌های این بانک ربوده است. بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در حال حاضر بیش از ۲۰۴ هزار میلیارد ریال مطالبات از این بانک دارد که وصول این مطالبات نیز در حد زیادی تحت ابهام است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
این بانک اعلام کرد؛

"سمایه" و یک خبر منفی

درپی اعلام این بانک؛

زنگ مجمع "سمایه" به صدا درآمد

این بانک مزایده برگزار می کند؛

فروش ملک مازاد "سمایه"

از ریخت و پاش درآمد‌ها به پای مدیران تا بال‌هایی که شکست؛

حکایتی سرخ پشت باجه‌ای سبز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
وقتی کل کشور با عدم فروش نفت در حال زیان است و مقامات کاری نمی کنند...از بانک مرکزی چع انتظاری هست؟ این مقامات در هر صورت حقوق و مزایای خودشان را دریافت می کنند.......