تعداد بازدید : ۴۳۹
کد خبر : ۲۰۶۹۷۰
سودی که قیمت‌ها را توجیه نمی‌کند؛
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود ۲۰ درصدی مقادیر فروش و نیز افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش اکثر محصولات این شرکت در این مدت است.

ادامه روند خطی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم افزایش بیش از ۱۱۲ درصدی مبالغ فروش شرکت کشت و صنعت پیاذر در ۹ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته و شناسایی ۶۱۷ ریال سود خالص هر سهم در این مدت، همچنان قیمت در حدود ۲۴.۰۰۰ ریالی این سهم در بازار بورس تناسبی با سود شناسایی شده ندارد.

آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود ۲۰ درصدی مقادیر فروش و نیز افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش اکثر محصولات این شرکت در این مدت است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش پودر کتلت و سبزیجات گرمی به عنوان اصلی‌ترین محصولات شرکت، نقش عمده‌ای در بهبود درآمد‌های این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال جاری داشته است.

ادامه روند خطی

در مجموع فروش در حدود ۶.۳۹۸ میلیون عددی انواع محصولات تولیدی شرکت منجر به تحقق بیش از ۲۱۷ میلیارد ریالی این شرکت و تحقق سود خالصی ۴۶.۳ میلیارد ریالی در ۹ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ شد.

ادامه روند خطی

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
ببینید و بشنوید آرشیو
Array
Array
Array
گزارش مجامع
افزایش ۲۴ درصدی سود خالص

افزایش ۲۴ درصدی سود خالص "بفجر" در سال 97

مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش ۲۴ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت در سال 97 نشان دهنده افزایش 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97 است.
مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس،گفت: پیشنهاد افزایش سرمایه مورد تایید سهامدار عمده این شرکت (با درصد سهام 85 درصد) قرار نگرفته است.
آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: در شرایط کنونی که تامین خوراک اصلی ترین مشکل شرکت های پتروشیمی محسوب می شود پتروشیمی نوری به دلیل اتصال به 13 پالایشگاه پارس جنوبی مشکلی برای تامین خوراک ندارد.
سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

مجمع عمومی عادی ساليانه صاحبان سهام شرکت پالايش نفت اصفهان(سهامی عام) با حضور 88 درصدی سهامداران، رئيس مجمع، مديرعامل شرکت پالايش اصفهان، نماينده سازمان بورس و حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.
افزایس سرمایه

افزایس سرمایه "ومعلم" در راه است/140 کشتی تحت پوشش بیمه معلم

مدیرعامل شرکت بیمه معلم گفت: افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار است.
افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

در سال جاری میزان فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 15 درصدی را تجربه کرد که این امر حاکی از آنست که تحریم ها مانعی برای پیشرفت محسوب نمی شوند.
افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته در یک ماه آینده به هیات مدیره ابلاغ و مورد بررسی قرار می گیرد.

رفع مشکل کم آبی صنعت پتروشیمی در آینده ای نزدیک/ تولید 1130848 تنی "مارون" در سه ماهه اول سال جاری

مدیرعامل پتروشیمی مارون گفت: برای جبران کم آبی و استمرار تولید واحدهای صنعتی، مسئولین شرکت اقدام به برطرف کردن این معظل از طریق تاسیس آب شیرین کن و استفاده از آب فاضلاب شهری کردند.
پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) در ساعت 15 مورخ 1398/04/13 با حضور صاحبان 92/88 درصد از کل سهام و با نمایندگان تام‌الاختیار آنان در محل قانونی شرکت تشکیل شد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
مسیر "قرن" در گسترش کانال‌های فروش و بازار‌های جدید
سید عبدالرضا مظفری چنیجانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پدیده شیمی قرن در گفت‌وگو با بورس نیوز، تاکید کرد که این شرکت در تفکر "برندینگ" صادرات در کشورهای CIS بوده و از صادرات فله‌ای گریزان است.