بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
طی ۹ماه فعالیت شرکت پتروشیمی زاگرس ۳میلیون و ۴۵۱هزار و ۵۳۵تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۶۵هزار و ۴۷۰میلیارد ریال به فروش رسانده است.
کد خبر : ۲۰۷۲۰۳

بیش از ۲۷هزارمیلیارد ریال سود عملیاتی

به گزارش بورس نیوز، شرکت پتروشیمی زاگرس با توجه به عملکرد ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۸ سود عملیاتی را ۲۷هزار و ۱۹۶میلیارد ریال و سود خالص را ۲۸هزار و ۱۰۸میلیارد ریال اعلام کرد.

بر این اساس، سود انباشته "زاگرس" ۳۱هزار و ۳۸۳میلیارد ریال اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۸درصد کاهش یافته است.

از سوی دیگر طی ۹ماه فعالیت شرکت پتروشیمی زاگرس ۳میلیون و ۴۵۱هزار و ۵۳۵تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۶۵هزار و ۴۷۰میلیارد ریال به فروش رسانده است.

همچنین برای دوره مالی ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ پیش‌بینی کرده که به میزان ۲میلیون و ۷۷۳هزار و ۲۳۰تن از محصولات خود را به مبلغ ۲۲هزار و ۲۴میلیارد ریال به فروش برساند.

این شرکت براساس ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ‌هایی که داشته ﮔﺎز اﮐﺴﯿﮋن و ﯾﻮﺗﯿﻠﯿﺘﯽ ﻣﺼﺮﻓﯽ را ﺑﺮای ﺳﺎل١٣٩٨ ﺑﺮﻣﺒﻨﺎی ﻧﺮخ‌های ﺳﺎل ١٣٩٧ اعلامی شرکت ملی صنایع پتروشیمی درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. علاوه بر این طﺒﻖ ﻣﺼﻮﺑﻪ هیات وزﯾﺮان، ﻧﺮخ ﮔﺎز ﺧﻮراک طﺒﻖ ﻧﺮخ‌های اﻋﻼﻣﯽ ﻣﺮاﺟﻊ ذی ﺻﻼح و ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻧﺮخ ﺗﺴﻌﯿﺮ ارز در هر ﻣﺎه ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻧﺮخ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﯽ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﯿﻤﺎ محاسبه می‌شود.


"زاگرس" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻓﺮوش ﻣﺘﺎﻧﻮل را به ٣میلیون و ٢٠٠هزار ﺗﻦ برساند. همچنین ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ ۹ﻣاهه اول ﺳﺎل واﻗﻌﯽ و ﭘﯿﺶ‌ﺑﯿﻨﯽ ﻧﺮخ ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﺮای ۳ ﻣاهه پایان ﺳﺎل ١٣٩٨ ﺣﺪود ٢۴٠ دﻻر ﺑﺮ ﺗﻦ باشد و ﺑﺎ ﻧﺮخ ﺗﺒﺪﯾﻞ ارز ﺑﻪ رﯾﺎل١١٠هزار رﯾﺎل محاسبه می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افت محسوس سودآوری در ۳ماهه پایانی سال ثبت شد؛

افت ۱۹ درصدی سودآوری "زاگرس"

ارسال نظر