بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز :

احتمال تزلزل شاخص وجود دارد

شاخص کل از محدوده ۴۰۰ هزار واحدی فراتر رفته و اکثر سهم‌های بازار سرمایه رشد قیمت چشمگیری داشته اند اما؛ به نظر می‌رسد بازار سرمایه به مرحله اصلاح رسیده و شاید جایگاه شاخص کل در این محدوده، کمی متزلزل باشد.  
کد خبر : ۲۰۷۲۰۶
 
احتمال تزلزل شاخص وجود دارد
 
مهدی حیدرزاده مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا در گفتگو با بورس نیوز در ارزیابی وضعیت امروز بورس تهران بیان کرد: به طور کلی وضعیت بازار سرمایه تحت تاثیر اخبار مربوط به افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نیز خوشبینی به رشد سودآوری شرکت ها، مناسب است. 

وی ادامه داد: شاخص کل از محدوده ۴۰۰ هزار واحدی فراتر رفته و اکثر سهم‌های بازار سرمایه رشد قیمت چشمگیری داشته اند اما؛ به نظر می‌رسد بازار سرمایه به مرحله اصلاح رسیده و شاید جایگاه شاخص کل در این محدوده، کمی متزلزل باشد. 

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عرضه‌های بیشتر در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز بازار عنوان کرد: البته در مقابل فشار عرضه ها، با توجه به حجم نقدینگی بازار، حجم تقاضا هم بالا بود. امید می‌رود بازار سرمایه بعد از یک دوره اصلاح، به مدار صعودی بازگردد اما؛ بهتر است سهامداران در این شرایط با احتیاط و دقت بیشتری معامله کنند.

حیدرزاده در توصیه به سهامداران جدیدالورود اظهار کرد: در شرایطی که ریسک‌های سیستماتیک بازار افزایش یافته لازم است خرید و فروش‌ها به شکل منطقی تری صورت بگیرد بنابراین بهتر است سهامداران جدیدالورود و کم تجربه به جای سرمایه گذاری مستقیم از طریق «صندوق‌های سرمایه گذاری» اقدام به سرمایه گذاری در این بازار کنند تا ریسک سرمایه گذاری‌ها به حداقل برسد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

اصلاح درجهت ثبات بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

رکورد" بورس" در یک روز

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

روند بازار با دلار قابل پیش بینی است

ارسال نظر