بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
معاون فناوری‌های اطلاعات و فناوری ارتباطات بانک ملی گفت:رونمایی از "نشان پرداخت" و در گذشته آپ نیز در جهت بانکداری باز و تحول بانکی بود.
کد خبر : ۲۰۷۳۴۸

تازه‌ترین دستاورد بانک ملی ایران رونمایی شد/

به گزارش بورس نیوز، مسعود خاتونی، معاون فناوری‌های اطلاعات و فناوری ارتباطات بانک ملی در ابتدای این جلسه گفت: حدود ۷۰ میلیون نفر از جمعیت ایران در بانک ملی حساب بانکی دارند و در ابتدا که بانک ملی عملیات کارت به کارت را در کشور کلید زد نوآوری جدیدی را پایه گذاشت که اکنون با چرخه اقتصادی و کسب و کاری استارت‌آپ‌ها گره خورده و رونمایی از "نشان پرداخت" و در گذشته آپ نیز در جهت بانکداری باز و تحول بانکی بود. در نشان پرداخت آسانی و آسایش مردم آن چیزی است که در برابر اعتماد آحاد مردم به بانک ملی عاید ما خواهد شد. وی درباره سرمایه انسانی و مالی این پروژه نیز گفت: زیرساخت‌های اولیه این پروژه در بانک ملی وجود داشت و سرمایه گرانبهایی نیز برای ما محسوب می‌شد.

مهدی شهیدی، قائم‌مقام مدیرعامل آپ نیز گفت: درحال حاضر ۶۰۰ هزار پذیرنده "نشان‌پرداخت" را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و آپ در جهت حفظ محیط زیست و حذف قبوض کاغذی از نشان پرداخت در این حیطه پشتیبانی را می‌کند.

در ادامه بهرنگ فاطمی، معاون فروش و مشتریان بانک ملی افزود: این پروژه در بلندمدت کمک به پایداری و تداوم بانکداری باز می‌کند. محصول جدید بانک ملی نه تنها حجم قابل توجهی از خدمت تازه به مشتریان ارائه می‌کند، بلکه به افزایش سطح دانش مخاطبان و نیز بهبود وضعیت محیط زیست نیز کمک شایانی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد درآمدهای فروش پین و اعتبار در جیب این شرکت نشست؛

"آپ" رتبه نخست تراکنش‌های کارتخوان

رشد درآمدهای فروش پین و اعتبار در جیب این شرکت نشست؛

"آپ" رتبه نخست تراکنش‌های کارتخوان

ارسال نظر