بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
استارت سبز بورس تهران؛

پیشگامی بازار به سمت سقف جدید

بورس تهران در ساعات اولیه معاملات هفته جاری، سبزپوش فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
کد خبر : ۲۰۷۴۷۵

پیشگامی بازار به سمت سقف جدید

 

به گزارش بورس‌نیوز، شاخص‌کل امروز بازارسرمایه شروعی قدرتمند داشته و در همین ابتدای معاملات هفته جاری، ۴ هزار و ۷۸۶ واحد سبز پوش بوده و شاخص‌کل به مرز ۴۱۶ هزار واحد رسانده است.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز ۲ هزار و ۵۹۶ واحد رشد به ۱۳۴ هزار و ۴۴۷ واحدی رسیده و تا این لحظه بورس تهران توانسته ۳۵۰ میلیارد تومان را در ابتدای معاملات جریان نقدینگی را به ثبت برساند.

پیشگامی بازار به سمت سقف جدید

ساعت ۹:۳۰
در حالی که نیم‌ساعت از زمان باز گذشته شاخص به رشد خود ادامه داده و رشد ۵۶۷۴ واحدی را تجربه کرده و شاخص‌کل در مرز ۴۱۷ هزار واحدی ایستاده تا تجربه جدیدی را رقم بزند.

نماد‌هایی همچون "رمپنا" با ۳۷۲ واحد رشد، "اخابر" با ۲۴۵ واحد، "ومعادن" با ۲۳۸ واحد، "همراه" با ۲۲۳ واحد، "حکشتی" با ۱۹۷ واحد، "فارس" با ۱۷۸ واحد و "فولاد" با ۱۷۸.۱ واحد جزو سبزپوش‌های بازار لقب بگیرند.

بر پایه این گزارش، نماد‌هایی همچون "پارند" با ۱۵۰ میلیارد تومان، "حکشتی" با ۳۲.۷ میلیارد تومان، "خساپا" با ۳۰.۹ میلیارد تومان، "حفاری" با ۲۷.۹ میلیارد تومان، "رمپنا" با ۲۳.۷ میلیارد تومان، "کویر" با ۲۱.۷ میلیارد تومان، "فملی" با ۲۰.۶ میلیارد تومان جزو بیشترین نماد‌هایی بوده که ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

ساعت ۱۰
با گذشت یک ساعت از زمان معاملات، سبزپوشی بازارسرمایه رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.
شاخص کل تا این لحظه ۵۸۸۸ واحد رشد توانسته مرز ۴۱۷ هزار واحدی را رد کند و شاخص‌کل هم‌وزن نیز رشد ۲۲۵۹ واحدی را تجربه کرد و به ۱۳۵ هزار و ۲۳۷ واحدی رسید.

پیشگامی بازار به سمت سقف جدید

ارزش معاملات امروز بورس تهران در حالی به یک هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان رسیده که ارزش نقدی معاملات بورس به یک هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

نماد‌هایی همچون "اخابر" با ۴۲۴ واحد، "رمپنا" با ۳۴۶ واحد رشد، "ومعادن" با ۲۱۱ واحد، "حکشتی" با ۱۹۹ واحد، "خودرو" با ۱۵۳ واحد، "خساپا" با ۱۵۱ واحد و "فولاد" با ۱۴۹ واحد جزو سبزپوش‌های بازار لقب بگیرند.

از سوی دیگر تاکنون نماد‌هایی همچون "وبملت" با ۸۱ واحد، "نوری" با ۷۶ واحد، "فملی" با ۷۲ واحد و "شاراک" با ۴۳ واحد جزو قرمز‌های بازار تا این لحظه هستند.

بر پایه این گزارش، نماد‌هایی همچون "پارند" با ۱۹۴ میلیارد تومان، "سپاس" با ۱۶۰ میلیارد تومان، "حکشتی" با ۵۴.۱ میلیارد تومان، "رمپنا" با ۳۷.۷ میلیارد تومان، "فملی" با ۳۵.۸ میلیارد تومان، "خساپا" با ۳۱.۶ میلیارد تومان، "حفاری" با ۲۸.۵ میلیارد تومان جزو بیشترین نماد‌هایی بوده که ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

ساعت ۱۰:۳۰
شاخص کل تا این لحظه ۵۷۶۸ واحد رشد داشت، اما باردیگر به مرز ۴۱۶ هزار واحدی بازگشت؛ شاخص‌کل هم‌وزن نیز رشد ۲۳۰۹ واحدی را تجربه کرد و به ۱۳۵ هزار و ۳۱۳ واحدی رسید.

پیشگامی بازار به سمت سقف جدید

ارزش معاملات امروز بورس تهران در حالی به ۲ هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان رسیده که ارزش نقدی معاملات بورس به یک هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

نماد‌هایی همچون "اخابر" با ۴۲۴ واحد، "رمپنا" با ۳۴۷ واحد رشد، "وامید" با ۲۰۴ واحد، "ومعادن" با ۲۰۲ واحد، "حکشتی" با ۲۰۰ واحد، "خساپا" با ۱۵۳ واحد و "خودرو" با ۱۴۹ واحد جزو سبزپوش‌های بازار لقب بگیرند.

از سوی دیگر تاکنون نماد‌هایی همچون "فملی" با ۱۰۵ واحد، "وبملت" با ۹۷ واحد، "نوری" با ۸۴ واحد، و "وغدیر" با ۵۱ واحد جزو قرمز‌های بازار تا این لحظه هستند.

بر پایه این گزارش، نماد‌هایی همچون "پارند" با ۴۲۰ میلیارد تومان، "سپاس" با ۱۶۰ میلیارد تومان، "حکشتی" با ۸۲.۳ میلیارد تومان، "فملی" با ۴۸.۴ میلیارد تومان، "خساپا" با ۴۷.۳ میلیارد تومان، "رمپنا" با ۴۳.۱ میلیارد تومان، "ثاخت" با ۳۰ میلیارد تومان جزو بیشترین نماد‌هایی بوده که ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر