بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به ناظری که برای برخی سهم‌ها خواب است و برای برخی دیگر قلندر بیدار تا باتلاق خصوصی‌سازی که در اراک درحال خشک شدن است.
کد خبر : ۲۰۷۷۳۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که یکی از مدیران بانکی «ج.ر» به مدت رای ۴دولت و ۲ سال از هر گونه فعالیت در حوزه بانکی (مدیریت) منع شد. حال باید دید که اگر این شایعه راست باشد، آیا نهی از صندلی مدیریت بانکی برای این دوره‌ها واقعی خواهد شد یا خیر!

ناظری که نیست

شب گذشته «سرمایه گذاری آوا نوین» اقدام به شفاف‌سازی در خصوص قیمت سهام خود کرد و از حباب سخن به میان آورد؛ وقتی این صحبت‌ها به میان آمد، کاملا مشخص بود که عرق نداریم و چه کنیم بر پیشانی مدیران نشسته اما شما نگران نباشید، ناظر باید مراقب باشد که نیست!

باتلاقی بزرگ، خشک می‌شود!

شرکت معروف اراکی که مدت‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زد، گویا اخیرا آفتاب به آن باتلاق تابیده تا خشک شود و اهالی آن، بتوانند برای بقا امیدوار شوند؛ رفت و آمدهایی برای عقد قرارداد و خرید ماشین آلات از این شرکت در جریان بوده و شاید باد صبا بوی بهبود را به سمت اراک بیاورد.

سبلریتی نیم‌لیبریتی

بعضی سلبریتی ها فضای مجازی را تبدیل به نان دانی کرده اند و طوری از سادگی مردم سود به جیب می زنند که در باور نمی گنجد. مثلا هنرپیشه سریال های طنز تلویزیونی برای یک به اصطلاح دابسمش از آهنگ های خواننده های تازه کار و جویای نام، تا ۴۰ میلیون تومان پول می گیرد و معلوم نیست آخرش بینندگان به ایشان می خندند یا ایشان به ساده لوح بودن بینندگان! دست آخر هم تا پای مالیات از سلبریتی ها وسط می آید، تهدید می کنند که قید تلویزیون را خواهند زد. سال ها است که مردم بازیچه این عوام فریبی ها شده اند و کسی هم به روی مبارکش نمی آورد که در بساط این اهالی هنر، چرا همه چیز هست الا هنر؟!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

نجوای اسیران در بند پاستور

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

نجوای اسیران در بند پاستور

ارسال نظر