بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
مدیرعامل بانک پارسیان مطرح کرد:

"شفافیت" از محور‌های اصلی نظام بانکی

شناسایی و احراز هویت به عنوان یکی از موضوعات مهم نهاد‌های مالی و سرمایه گذاری بوده چرا که "شفافیت" همواره یکی از محور‌های اصلی برای فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.
کد خبر : ۲۰۷۷۳۷
 
کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان به بورس نیوز گفت: یکی از دغدغه‌های فکری دسترسی راحت مشتریان به خدمات ارائه شده از سوی دولت و در حوزه بازار سرمایه بوده است.

وی با اشاره به مبحث شناسایی و احراز هویت به عنوان یکی از موضوعات مهم نهاد‌های مالی و سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: "شفافیت" یکی از محور‌های اصلی برای فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

پرویزیان افزود: مقدمه شفافیت، "احراز هویت" و اجرای مراحل مربوط به kyc بوده تا در شرایط سنتی و فرهنگ خاص کشور امکانات الکترونیک به کمک افراد آمده و شرایط را آسان کند. 

وی به حل مسائل در فضای کارشناسانه اشاره داشت و عنوان کرد: لازم است که برخی اتهامات وارده از فضای بیرونی به داخل کشور در یک فضای کارشناسی حل شده تا در سطح ملی مشکلی ایجاد نشود.
 
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین نهاد‌های مالی کشور را همواره با شفافیت و مطابق با استاندارد‌های مدرن و به روز دنیا دانست و افزود: آمادگی در ساختار‌های مالی کشور دیده شده که تغییرات اعمال شده در حوزه ریسک مشتریان و سایر مسائل ریسک پذیر مورد ارزیابی و اجرا قرار گیرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حفظ و ارتقای حس اعتماد و اطمینان ابجاد شده مابین مشتریان و سپرده گذاران بوده از موضوعاتی مهم بوده که با ارتباط درست نهاد‌های تاثیرگذاری، چون بازار مالی افزایش می‌یابد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر