بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
کد خبر : ۲۰۷۷۴۵

 

 به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی محصولات با استانداردهای جهانی تولید و علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به کشورهای مختلف جهان از جمله آلمان، فرانسه، انگلستان، اسپانیا، چین، تایوان، ویتنام، تایلند و کویت صادر می‌شود.

 شرکت صنایع مس شهید باهنر توانسته است میزان تولید خود را تا حد بالایی حفظ کند و توانسته با تاکید بر تامین نیاز بازارهای داخلی، عملکرد مثبتی از خود به جا گذارد. بر اساس گزارش عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر 1398 شرکت صنایع مس شهید باهنر سود خالص این شرکت با جهشی قابل توجه از 446 میلیارد ریال به 2485 میلیارد ریال رسیده و رشدی 457 درصدی را تجربه کرده است.

 در عین حال درآمدهای عملیاتی شرکت مس باهنر نشان دهنده بهبود عملکرد این شرکت نسبت به دوره مشابه است. در مقایسه رشد عملکرد 9 ماهه 98 به 9 ماهه 97 نشان می دهد فروش(درآمدهای عملیاتی) این شرکت 41 درصد رشد داشته است و از 6893 میلیارد ریال در 9 ماهه سال 97 به 9749 میلیارد ریال در 9 ماهه سال 98 رسیده است. بر این اساس سود عملیاتی این شرکت با 394 درصد رشد از 728 میلیارد ریال به 2871 میلیارد ریال رسیده است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد سنگین سود ناشی از فروش به حساب‌ها نشست؛

"تاصیکو" و انتظار سود ۷۰ تومانی هر سهم

جمع درآمد‌های عملیاتی به بیش از ۱.۱۶۸میلیارد ریال رسید؛

رشد نرخ‌های ورق مسی "فباهنر"

در این شرکت سرمایه گذار رخ داد؛

سود بیش از ۳ هزار میلیارد ریالی در "تاصیکو"

ارسال نظر