بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
فروش معنادار این معدنی به ثبت رسید؛

رشد نرخ فولاد "کچاد"

گزارش عملکرد ماهیانه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، این شرکت در دی ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۸.۷۸۷ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۰۷۷۶۱

رشد نرخ فولاد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام گزارش ۹ماهه حسابرسی نشده و اعلام سود ۷۷۶ ریالی به ازای هر سهم که تعدیلی ۷۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانید، عملکرد دی ماه این شرکت نیز حاکی از رشد معنادار نرخ محصولات این شرکت دارد.

بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، این شرکت در دی ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۸.۷۸۷ میلیارد ریالی شده است. به این ترتیب جمع فروش تجمیعی شرکت طی ۱۰ ماه گذشته به بیش از ۷۸.۷۳۶ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، رشدی چشمگیر را نشان می‌دهد.

نرخ فروش شمش فولاد شرکت در ماه گذشته با بیش از ۸ درصد رشد در مقایسه با ماه قبل قیمت به ۴۰ میلیون و ۲۶ هزار ریال رسیده و علاوه بر آن نرخ فروش دو محصول اصلی دیگر شرکت یعنی گندله و کنسانتره با افزایش بیش از ۶ درصدی همراه بوده است.

رشد نرخ فولاد

با این وجود از نکات قابل توجه گزارش ماهانه این شرکت توضیحات در خصوص میزان فروش شمش فولاد در این ماه بود که ظاهرا مقدار ۲۱۸۷۴ تن شمش به دلیل صادراتی بودن بعد از بارگیری کشتی فاکتور خواهد شد و احتمالا در ماه آتی شناسایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ‌ها در سایه افت چشمگیر مقادیر فروش ثبت شد؛

"کچاد" به نوسانات نرخ‌های جهانی خندید

فروش بهمن ماه به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد ۱۲ درصدی نرخ فروش شمش "کچاد"

ارسال نظر