بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
انتصاب جدید در گروه توسعه ملی

امیرتقی‌خان تجریشی مدیرعامل «وبانک» شد

کد خبر : ۲۰۸۰۰۲

به گزارش بورس نیوز، مراسم معارفه امیرتقی‌خان تجریشی مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی، روز هشتم بهمن ماه با حضور معاونین، مدیران و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران و گروه توسعه ملی برگزار شد.

امیرتقی‌خان تجریشی مدیرعامل «وبانک» شد

پس از رفتن سیدمهدی سدیدی از گروه توسعه ملی، ناصر شاهباز حدود ۴۰ روز سرپرست این مجموعه بود و از دیروز، امیرتقی خان تجریشی به عنوان مدیرعامل جدید «وبانک» فعالیت می‌کند.

امیر تقی خان تجریشی به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران مالی، سابقه‌ی طولانی مدیریتی در بازار سرمایه ایران را دارد و پیش از این، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی بوده است؛ وی همچنین به عنوان عضو هیأت مدیره در شرکت بورس تهران، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری، شرکت ملی انفورماتیک و نیروکلر حضور داشته است.
تجریشی دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف و علامه طباطبایی است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
چسبندگی عجیب نام دو عضو بیکار در ترکیب هیات مدیره قدیم؛
هیس ... در وب‌سایت کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری همه خوابند
کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری ایران برگزار می‌کند:
دومین سمینار آنلاین با موضوع «بررسی پیشنهادات ۲۵ پژوهشگر مالی»
ارسال نظر
captcha