بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
عملکرد این پتروشیمی در بورس‌کالا بررسی شد؛

افزایش نرخ فروش "مارون" در مقابل کاهش میزان فروش

در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۲۲ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۱.۰۷۸ تنی مشتریان و حجم معاملات ۹۹۰ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل کاهش ۸۸تنی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۰۸۱۱۹

افزایش نرخ فروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۴۲تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۱۰.۲۹۶ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۴۳۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲بهمن‌ماه با کاهش ۱.۰۳۴ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با رشد ۷درصدی نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن ماه به ۱۲۸ میلیون و ۳۲۸ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۴۴۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال رسید.

افزایش نرخ فروش

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۲۲ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۱.۰۷۸ تنی مشتریان و حجم معاملات ۹۹۰ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل کاهش ۸۸تنی را نشان می‌دهد.

نرخ این محصول نیز با رشد ۱.۷درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۰ میلیون و ۷۰۱ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۸۹ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

افزایش نرخ فروش

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقاضای ۸.۰۷۴ تنی مشتریان در صف این پتروشیمی نشست؛

عقب‌نشینی خریداران به خرید پلی پروپیلن "مارون"

عرضه ۳.۳۲۲ تن محصول پلی اتیلن سنگین بررسی شد؛

اقبال چشمگی خریداران به پلی پروپیلن "مارون"

ارسال نظر